ואוו היה לנו סופ"ש מושלם!!!
תמורה מלאה למחיר
די בטוח שנחזור
בריכה מושלמת, גקוזי מפנק מאודד
באמת תמטרה מלאה למחיר
יקי היה זמין תמיד ונענה לכל דרישותינו
ממליץ בחוםם
ח
חגית י.
נופש משפחות - וילה וויו כנרת
07.03.25
10
וילה נהדרת היינו 3 משפחות עם ילדים והסתדרנו מצוין עם החדרים.
בעל הבית אדיב וקשוב,
הוילה מאובזרת עם כלי מטבח.
בריכה וג׳קוזי מפנק
ש
שמואל מ.
נופש משפחות - וילה וויו כנרת
18.08.24
10
מאד נהנינו מהוילה
מקום נקי ומושקע
נוף מדהים
שירות מצוין
ממליצה בחום!!
א
אורלי ו.
חוות דעת - וילה וויו כנרת
19.07.24
10
חופשה מעולה, הגענו זוג+ 4 ילדים לסופ״ש
הוילה נקייה ומטופחת, מאובזרת בכול מה שצריך.
בעל הבית מקסים
בטוח שנחזור בע״ה
א
אנונימי
חוות דעת - וילה וויו כנרת
05.10.23
4
הגענו לווילה נוחה למראית עין. מספיק חדרי שינה לצורכינו. בתחילה נתקלנו בקשיים אל מול הטלוויזיות והשלטים המרובים שהיו מפוזרים בווילה. יעקב נחלץ לעזרה וטיפל בכך. מאוחר יותר בלילה גילינו שאין מים חמים בברז. הדלקנו את הדוד, וגם כעבור שעה לא היו מים. הדוד דלק כל הלילה ובכל זאת בבוקר מוקדם לא היו מים חמים. נאלצנו להסתמך על מים חמים בעזרת השמש החמה. יעקב אמר שיגיע חשמלאי לבדוק זאת, אך לא הגיע אף אחד.
המקרר לא קירר כפי שמקרר תקין אמור לקרר. המקפיא לא הקפיא לנו מצרכים ששמנו, ונאלצנו להעבירם למקפיא רזרבה שקיים במקום.
הייתה לנו חוויה לא נעימה אל מול יעקב, שהרים את קולו בטלפון, וזאת בלשון המעטה. אחר כך התנצל על כך, אך בכל זאת הטעם הרע נותר.
ללא ספק יש מקום לשיפור ולווילה יש פוטנציאל רב.
בהצלחה!
י
יעל א.
נופש משפחות - וילה וויו כנרת
18.08.23
10
הצימר נתן שפע של שירות הרבה מגבות, שמפואים וציוד נילווה.
א
אהובה ל.
נופש משפחות - וילה וויו כנרת
30.07.23
10
אין דברים כאלה! מקום מסודר נקי ומפנק. הבעלים מר יקי זמין וקשוב דאג להכול אין לי ספק שנחזור ונתארח במקום . זאת הפעם הרביעית שלנו בוילה וויו ותמיד נהנים מחדש❤
י
יהודית ח.
נופש משפחות - וילה וויו כנרת
07.07.23
4
מגבות וסדינים דחוף לחידוש, מקלחות מוצפות במים כל מקלחת
ציוד מטבח בסיסי חסר
י
ישראל
נופש משפחות - וילה וויו כנרת
19.06.23
6
אני חושבת שהמקום מדהים מהמם נקי נתתי שלושה כוכבים בגלל השירות לא משו בכלל לא הייתי חוזר
המתחם מתחייב לאמנת השירות נבדק ב- 24.12.20 ע"י צוות V
פורטל v מבית ספא פלוס אתרים בע"מ חורט על דגלו כאתר מוביל בישראל בתחום הנופש מיזם חדשני המכיל בתוכו אמנת שירות ללקוח. אמנה זו מספקת ומשקפת לגולשים תמונת מצב אמיתית ,מציאותית ואמינה לגבי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל . באמנה זו מתחייבים בעלי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל v לכבד את תקנון אמנת השירות על פי הקטגוריות הנל :
תחזוקה שוטפת של מתחם הנופש
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים על הימצאות איש תחזוקה זמין לכל בעיה או תקלה אם תמצא. בנוסף מתחמי הנופש מטופלים ומתוחזקים ברמה שוטפת גבוהה.
מתקני הבריכה והספא(גקוזי וסאונה):
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים שמתקנים אלו מטופלים על פי התו הסגול של משרד הבריאות בנוסף נערכות בדיקות יומיות לחיטוי ותקינות המים.
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתת מקום נקי ,נעים ומסודר הכולל בתוכו מגבות ,החלפת מצעים בין אורח לאורח. ניקיון המקום מתבצע על ידי צוות ניקיון מיומן על מנת שתקבלו מתחם נקי ומסודר. כלי מיטה ומגבות עוברים כביסה איכותית לשם חיטוי מקסימילי ע"י מכבסות .
שעות קבלת אורחים מסודרות:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לקבלת אורחים בשעות מסודרות ומתואמות הנקבעו בעת סגירת עיסקת הנופש.
שקיפות ואמינות :
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לשיקופות בפרסום התמונות באתר ,שהן אכן משקפות את המציאות והקיים בפועל ...כגון גודל בריכת שחיה גודל החדרים גודל המבנה (וילה /צימר)
סטנדרט אירוח:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לאירוח מפנק , לאווירה נעימה, ליחס חם ולבבי ,לזמינות בכל שעה ולפינוקים כגון: תה, קפה, סוכר וחלב.
חדשנות ושידרוג:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתחזק ולשדרג את המתקנים השונים הנמצאים במתחם. כגון: ריהוט גן, בריכת השחיה ומשחקי שולחן (סנוקר ופינג פונג וכו...).
דמי ביטול: עד 21 ימים ממועד ההזמנה ושבעה ימי עסקים טרום העסקה חיוב של 500 ש"ח בלבד.
לאחר 21 יום עד 7 ימים לפני ביטול עסקה יגרור דמי ביטול בשיעור של כ-50% מערך העיסקה.
7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 100% מערך ההזמנה.
"עסקה ברגע האחרון" - על אף תנאי הביטול הרשומים לעיל, ביטול עסקה שהוזמנה 7 ימים או פחות ממועד ההגעה יגרור 100% דמי ביטול.
במקרה של אי הגעה או אי עמידה בתנאי ההסכם במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.(למעט חיובי נזקים)
*המזמין יהיה אחראי לכל נזק ותקלה, שייגרם למתחם ו/או למתקני המקום.
מס' האשראי שנמסר לחברה ישמש לחיוב נזקים ותקלות שיגרמו ע"י הנופשים בזמן האירוח.
התשלום יתבצע במזומן בלבד בזמן הכניסה למתחם!
המוזיקה יכולה להיות רק בתוך המתחם במערכת הקיימת, אין להכניס מערכת שמע - אורח שיכניס מערכת שמע למתחם ייקנס ב1500 ש"ח!!! המתחם נמצא בשכונת מגורים אנא מכם לשמור על השקט!!!
אין להכניס למקום אנשים נוספים ללא אישור מבעל הצימר.
בעל כרטיס האשראי יוודא שכל הפרטים הרשומים נכונים ויחתום לאישור.
בעל כרטיס האשראי, בחתימתו, מסכים לפצות את בעלי המתחם בגין קרות נזק למקום, לרכוש בו, לבריכת השחיה, בגין חוסרים שיתגלו, שברים, קרעים בבדים, ברשת ובאם הפר את תנאי ההתקשרות.
במצב של תקלה במתחם האירוח או במתקניו, בעלי המקום ידאגו לתקן את התקלה מהר ככל האפשר וככל שהדבר יתאפשר. במצב בו לא ניתן יהיה לתקן את התקלה האורח מסכים בזאת לא להעלות טענות ובקשות להחזר כספי או פיצוי.
בריכת השחיה:
1.הכניסה לבריכת השחייה הינה באחריות ההורים בלבד!!!.
2.אחריות השימוש בבריכה הינה על בעל כרטיס האשראי והחתום על טופס הזמנה זה.
3.בעל כרטיס האשראי יקבל הסבר מבעלי המקום על כללי ההתנהגות בבריכה ושימוש במתקנים נלווים ויקבל על עצמו אחריות מלאה על השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים.
4.השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים הינו באחריות המתרחצים בלבד; אין מציל והאורחים מתחייבים להישמע לתדרוך והוראות בעלי הצימר.
הנחיות נוספות:
1.יש לשמור על המתחם והציוד הנלווה
2.אין להשמיע מוזיקה רועשת
3.לבעלי המתחם נתונה הזכות להוציא בכל עת את המתארחים באם יפרו את כללי ההתנהגות המפורטים בטופס ההזמנה ללא החזר כספי.
4.כל אדם נוסף שמגיע למתחם מעבר לכמות האנשים שכתוב בהזמנה יחויב ב150 ש"ח לכל לילה.
5.אסור לפוצץ קונפטי. אורחים אשר יפוצצו קונפטי יחויבו על סך 500₪ .