את וילה טריפל בכנרת תמצאו במושבה הקסומה מגדל שממוקמת בקרבת הכנרת. הווילה צופה אל הנופים היפים ביותר בארצנו! נסיעה קצרה מהיישוב תביא אתכם אל מסלולי טיול,חופי הכנרת, קברי צדיקים, אתרי מורשת ועוד אטרקציות רבות.
טריפל בכנרת הינו מתחם וילות יוקרתי הכולל 3 וילות : וילה עם 4 חדרים, וילה עם 5 חדרים, וילה עם 6 חדרים. יש לכל וילה בריכה פרטית, גקוזי ספא, מתחם פנימי מאובזר ועוד.. לינה עד 60 איש בכל המתחם יחד
קרא עודסגור
בצעו הזמנה אונליין בקלות
תאריך הגעה - ליחצו לעריכה
יום ד' , 15 אוקטובר
צק'-איןהחל מ-15:00
תאריך עזיבה - ליחצו לעריכה
יום ה' , 16 אוקטובר
צק'-אאוטעד-11:00
2 פנויים מתוך 3 שהות של 1 לילות
וילה בוקסטר
יחידה אחת
לא מתאים להרכב המבוקש
תמונות
ביחידה 4 חדרי שינה
עד 16 אורחים
כללי
חניה פרטית
מתחם חיצוני
בריכת שחייה מחוממת ומגודרת - מידות: 12 על 4 מטר,עומק מקסימלי: 1.5 מטר
הוילה גדולה מאד החדרים נוחים וכוללים מקלחת ושרותים כל אחד
הבריכה מדהימה נקיה וגדולה מגודרת מסביבה עם נוף מדהים
הגקוזי נקי אך לא חם מספיק והיה מאכזב
בסלון עצום עם שולחן אבירים גדול ונוח
מצב התחזוקה בוילה לא להיט ודורש טיפול מהותי
המפעילים לא התענינו אם הכל בסדר
אין חצר יש מרפסת גדולה פחות פרקטי לילדים מאד מרווחת למבוגרים
סהכ שהייה בינונית שיכלה להיות מצוינת עם שיפור בתחזוקה ומעט התיחסות אישית
ח
חנה ב.
חוות דעת - וילה טריפל בכנרת
11.09.25
6
וילה מעוצבת יפה, גדולה מאד ומרוות. יש בעיה חמורהשל תחזוקה, למשל תריס גלילה שבור באחד החדרים,, סימני רטיבות בהרבה מהקירות, חסרות נורות בבריכה. בנוסף סבלנו מרעש עד 1:30 בלילה בגלל שכנים צעירים בוילה צמודה שקיימו מסיבה עד אמצע הלילה.. חבל, לוילה פוטנציאל טוב.ראוי לציון הצוות המטפל בקבלת האורחים והבעלים
ש
שטורק א.
חוות דעת - וילה טריפל בכנרת
24.08.25
4
לפי הפרסום של הוילה קררה המקום אמור להיות וילה יוקרתית שיש בה הכל . אומנם ניראה שהייתה השקעה גדולה בבנית הוילה ,אבל נכון להיום רמת התחזוקה של המקום ירודה ביותר , הניקיון חפיף ביותר מגבות נותנים 2 מגבות לאדם לחופש של 4 ימים - לא מספיק , הסירים והמחבתות גמורים עבר זמנם , הספות בסלון מטונפות , הספה שהופכת למיטה לא בנויה לישיבה שבורה וללכלוך מתחת לספה לא ניקו המון זמן ,הפינת מנגל מגעילה , לא מצפה שיתנו פחמים אבל אין שום כלים למנגל כמו מברשת ברזל, מלקחיים וכו … מצעים מטונפים , אין מספיק נייר טואלט . אין צל בבריכה .
נציין לטובה את הבריכה את גודל הסלון מבנה הוילה וסידור החדרים יפה המקום יפה מאוד ,קיבלנו שרות מידי למקרר והמדיח שלא עבדו .
שלמתי מחיר גבוהה ביותר ציפיתי להרבה יותר ממה שקיבלתי קצת מאכזב.
צ
ציפי ב.
נופש משפחות - וילה טריפל בכנרת
17.08.25
8
כללית מאד נהננו, רואים את הזריחה על הכנרת, ולא היתה שום תקלה שוברת חופשה. פה ספה שבורה, שם כסא מתנדנד, חדר אחד לא היה עם מים חמים מספיק ...
לא השתמשנו בברביקיו ולמזלנו האורחים מסביב היו יחסית שקטים למרות הצפיפות של הוילות במתחם.
ח
חגית ס.
חוות דעת - וילה טריפל בכנרת
21.08.25
8
הוילה מאוד יפה, השירות מאוד אדיב.
מאובזר בכל מה שצריך לחופשה משפחתית
ע
עומר מ.
חוות דעת - וילה טריפל בכנרת
07.08.25
8
וילה טובה, הבריכה והחדרים מאוד מפנקים
היינו שמחים אם היה יותר נקי ואם היה אפשר לשים מוזיקה בלי שכל שניה מבקשים להנמיך
א
אמנון א.
חוות דעת - וילה טריפל בכנרת
10.07.25
4
בשנה שעברה היינו בוילה קררה ונהנינו מאוד. השנה זה לא היה ככה, הגענו והבית היה מלוכלך, לא היו שלטים לטלויזיות ומשקוף באחד החדרים היה מנותק מה שגרם לכך שבהמשך השהות דלת התמוטטה וכמעט נפלה על ילדה קטנה, סכנת חיים!!!! ביום לאחר מכן נשלח איש תחזוקה לתיקון הדלת, אך נראה שזה עוול שניתן היה למנוע מראש. אחת הספות הייתה שבורה, הכיריים היו מלאים במים וחומרי ניקוי ולא עבדו, רשת מנותקת מהחלון, שירותים מלוכלכים וכן הלאה. פשוט אכזבה, מחיר הוילה יקר מאוד ופשוט לא שווה את זה!
א
אורין
חוות דעת - וילה טריפל בכנרת
07.07.25
2
הגענו לוילה מטונפת. נראה שמנקים אפילו לא נכנסו אליה. השירותים והמקלחות מלאים בפיפי ושיערות, הבריכה מלאה בכוסות חד פעמיות והג'קוזי בג'וקים. כאשר התלוננו שהוילה לא ניראת נקייה כשהגענו, מי שקיבלה את פנינו אמרה שקשה לנקות וילה כזאת גדולה ונתנה לנו מגב וסמרטוט. לאחר ששלחתי את התמונות עם כל הפיפי והשיערות, שלחו מישהו שינקה שסיים לנקות ב18:45. זאת השעה שיכולנו רק להיכנס לשירותים אחרי שאת הבריכה ואת הסלון ניקינו בעצמנו. כאשר ביקשנו פיצוי, לאחר מיקוח הסכימו ל200 שח פיצוי . אפילו לא הסכימו לנו להשלים את השעות שאבדו ולצאת יותר מאוחר. הסכימו ב11 וחצי במקום ב11.
ש
שמעון ז.
חוות דעת - וילה טריפל בכנרת
23.06.25
10
היינו 4 ימים כל המשפחה ונהנינו מאוד
היה פשוט מושלם
תודה רבה
ג
גמל פ.
חוות דעת - וילה טריפל בכנרת
08.06.25
10
סה"כ היה טוב, מקום מעולה.
הצעת ייעול:
1: מומלץ לעשות כיסוי / פרגולה מעל לבריכת השחייה.
2: מומלץ להרים את הגדר המזרחית
3: מומלץ להחליף את ריהוט הגן
המתחם מתחייב לאמנת השירות נבדק ב- 14.11.21 ע"י צוות V
פורטל v מבית ספא פלוס אתרים בע"מ חורט על דגלו כאתר מוביל בישראל בתחום הנופש מיזם חדשני המכיל בתוכו אמנת שירות ללקוח. אמנה זו מספקת ומשקפת לגולשים תמונת מצב אמיתית ,מציאותית ואמינה לגבי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל . באמנה זו מתחייבים בעלי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל v לכבד את תקנון אמנת השירות על פי הקטגוריות הנל :
תחזוקה שוטפת של מתחם הנופש
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים על הימצאות איש תחזוקה זמין לכל בעיה או תקלה אם תמצא. בנוסף מתחמי הנופש מטופלים ומתוחזקים ברמה שוטפת גבוהה.
מתקני הבריכה והספא(גקוזי וסאונה):
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים שמתקנים אלו מטופלים על פי התו הסגול של משרד הבריאות בנוסף נערכות בדיקות יומיות לחיטוי ותקינות המים.
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתת מקום נקי ,נעים ומסודר הכולל בתוכו מגבות ,החלפת מצעים בין אורח לאורח. ניקיון המקום מתבצע על ידי צוות ניקיון מיומן על מנת שתקבלו מתחם נקי ומסודר. כלי מיטה ומגבות עוברים כביסה איכותית לשם חיטוי מקסימילי ע"י מכבסות .
שעות קבלת אורחים מסודרות:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לקבלת אורחים בשעות מסודרות ומתואמות הנקבעו בעת סגירת עיסקת הנופש.
שקיפות ואמינות :
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לשיקופות בפרסום התמונות באתר ,שהן אכן משקפות את המציאות והקיים בפועל ...כגון גודל בריכת שחיה גודל החדרים גודל המבנה (וילה /צימר)
סטנדרט אירוח:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לאירוח מפנק , לאווירה נעימה, ליחס חם ולבבי ,לזמינות בכל שעה ולפינוקים כגון: תה, קפה, סוכר וחלב.
חדשנות ושידרוג:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתחזק ולשדרג את המתקנים השונים הנמצאים במתחם. כגון: ריהוט גן, בריכת השחיה ומשחקי שולחן (סנוקר ופינג פונג וכו...).
אורח/ת יקר/ה קודם כל תודה שבחרת/ה במתחם שלנו.אורנית מנהלת הקבלה תענה לכל שאלה 0527464618בעת ההזמנה נדרשת מקדמה בסך 15% משווי העסקה בהעברה בנקאית וגם כרטיס אשראי לביטחון בלבד (בעת ביטול שמקובל על שני הצדדים, המקדמה תהפוך לזיכוי עתידי ולא תשוב ללקוח) להלן מדיניות הביטולים:נתחיל מהסוף, אם לא נוכל לארח אתכם מפאת מצב ביטחוני אנחנו לא נחייב תשלום לשווא על ביטול האירוח.לאחר 14 יום מרגע פתיחת ההזמנה דמי הביטול יעמדו על 25% מערך ההזמנה.30 יום מתאריך האירוח - דמי ביטול יעמדו על 50% מערך ההזמנה.14 יום מתאריך האירוח - דמי ביטול יעמדו על 100% מערך ההזמנה."עסקה ברגע האחרון" - על אף תנאי הביטול הרשומים לעיל, ביטול עסקה שהוזמנה 30 ימים או פחות ממועד ההגעה יגרור 50% דמי ביטול והזמנה שבוצעה משבע ימים לפני האירוח הביטול יהיה 100%. ביטולי חירום: במקרה של מצב חירום מדיני מופעל (מלחמה בצפון) יהיה ניתן להזיז את האירוח לתאריך אחר אך לא יינתן החזר כספי.במקרה של אי הגעה או אי עמידה בתנאי ההסכם במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מי מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך %100 משווי ההזמנה הכולל (למעט חיובי נזקים)*המזמין הוא זה אשר יהיה אחראי לכל נזק ותקלה, שייגרמו לוילה ו/או למתקני המקום.מס' האשראי שנמסר לחברה ישמש לחיוב נזקים ותקלות שיגרמו ע"י הנופשים בזמן האירוח במידה ולא יהיה מוכן לשלם על הנזק בצורה מכובדת.התשלום יתבצע בהעברה בנקאית עד 24 שעות לפני ההגעה או במזומן בזמן הכניסה לוילה! תשלום בכרטיס אשראי יהיה בתוספת חיוב של 3%.בוילות במושבה מגדל ובישוב כלנית המוזיקה יכולה להיות אך ורק בתוך הוילה במערכת הקיימת, אין להכניס מערכת הגברה חיצונית - אורח שיכניס מערכת הגברה למתחם לוילה ישלם 1500 ש"ח!!! למעט בוילה טופנגה שמאפשרת מוזיקה רועשת. הוילות נמצאות בשכונת מגורים אז אנא מכם תכבדו את השכנים ותנהגו לפי החוק, משמע אין הפרעת רעש מעבר ל23.00 בלילה. אין להכניס לוילה אנשים נוספים ללא אישור מבעל הוילה.אסור לעשן בתוך הוילה, אורח שיעבור על הוראה זו יחוייב ב500 ש"ח. בעל כרטיס האשראי יוודא שכל הפרטים הרשומים נכונים ויחתום לאישור.בעל כרטיס האשראי, בחתימתו מסכים לפצות את בעלי הוילה בגין קרות נזק לוילה, לרכוש בה, לבריכת השחיה ובגין חוסרים שיתגלו, שברים, קרעים בבדים, ברשת ובאם הפר את תנאי ההתקשרות. במצב של תקלה במתחם האירוח או במתקניו, בעלי הוילה ידאגו לתקן את התקלה מהר ככל האפשר וככל שהדבר יתאפשר. במצב בו לא ניתן יהיה לתקן את התקלה האורח מסכים בזאת לא להעלות טענות ובקשות להחזר כספי אלא לזיכוי בחופשה עתידית ובהסכמה הדדית לפיצוי. בריכת השחיה:1.הכניסה לבריכת השחייה הינה באחריות ההורים בלבד!!!. 2.אחריות השימוש בבריכה הינה על בעל כרטיס האשראי והחתום על טופס הזמנה זה.3.בעל כרטיס האשראי יקבל הסבר מבעלי הוילה על כללי ההתנהגות בבריכה ושימוש במתקנים נלווים ויקבל על עצמו אחריות מלאה על השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים. 4.השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים הינו באחריות המתרחצים בלבד; אין מציל והאורחים מתחייבים להישמע לתדרוך והוראות בעלי הוילה. הנחיות נוספות:1.יש לשמור על וילה והציוד הנלווה.2.אין להשמיע מוזיקה רועשת במתחם החיצוני.3.לבעלי הוילה נתונה הזכות להוציא בכל עת את המתארחים באם יפרו את כללי ההתנהגות המפורטים בטופס ההזמנה ללא החזר כספי.4.כל אדם נוסף שמגיע לוילה מעבר לכמות האנשים שכתוב בהזמנה יחויב ב300ש"ח לכל לילה.