לה פמיליה לחופשה נעימה ומלאה בכיף "וילה לה פמיליה" מתחם השוכן במושבה מגדל, מותאם לאירוח קבוצות, אירועים ומציע נופש ב-3 וילות. וילה ארבל בעלת 8 חדרים ווילות אגם וכנרת כאשר כל אחת מהם מציעה 4 חדרים. לכל וילה מתחם חיצוני ופרטי משלה עם בריכה (בוילה כנרת קיימת בריכת זרמים מחוממת) תאורה רומנטית צבעונית לשעות הערב, חנייה פרטית, פינת ישיבה מול הנוף וריהוט גן.
הוילה גדולה נוחה.
היינו 23 אנשים ולא הרגיש צפוף.
הג'קוזי והבריכה היו מפנקים.
גם המזרונים במיטות היו ממש איכותיים.
איש הקשר משה, עשה כל שביכולתו לתת שירות סופר.
* היו גלים של ריח ביוב חזק שהורגשו בעיקר בסלון.
*היו נמלים בשני המטבחים.
* לא היה wi-fi
בסך הכל, יצאנו מאד מרוצים!
ש
שרונה יאדגר
נופש משפחות - וילה לה פמיליה
15.09.23
10
הווילה מרווחת ונעימה מאוד, משה היה אדיב וענה לנו על כל השאלות בנעימות.
ברמת האחזקה של המקום, יש כמה דברים שטעונים שיפור
המקום לא היה מספיק נקי, היה אבק רב וחדרי השרותים היו מוזנחים ולא נקיים כנל גם הכיורים במטבח, נאלצנו לנקות בעצמנו כדי שיהיה אפשר להשתמש
המים בבריכה לא היו נקיים ונאלצנו להפעיל את הרובוט כדי שאפשר יהיה להיות בבריכה
כמן כן, יש בבריכה כמה אריחים רופפים, העלולים לסכן ממש.
אחד הילדים נחתך מאריחים אלה ביד…
ב
בן ערוש
חוות דעת - וילה לה פמיליה
15.08.23
8
רק קצת הבריכה ביאסה אבל היה מצויין
ח
חמוטל איזנברג
חוות דעת - וילה לה פמיליה
17.08.23
2
נתחיל בזה שלוילה אין נוף וכל הסביבה שלה היא בעצם מגרש גרוטאות. כמו כן היציאה לבריכה היא מתוך חדרי השינה דבר שפוגע מאוד בפרטיות.הוילה היתה מלוכלכת, המון דברים היו שבורים, לא היו כלים בסיסיים במטבח , המקלחת שלנו היתה סתומה, כשהגענו לא קיבלנו מספיק מגבות, ולקינוח קיבלנו עכבר בבריכה… כשהתקשרתי לאסתי להתלונן תשובתה היתה שהמון אנשים התארחו בוילה ולא התלוננו ויכול להיות שהסטנדרטים שלי לנקיון הם מוגזמים …
ש
שלום לוי
נופש משפחות - וילה לה פמיליה
06.08.23
10
היה מושלם נהנוו מאוד תודה על השירות וכמובן מהאווירה
ו
וובלרוסקי
חוות דעת - וילה לה פמיליה
03.08.23
10
נהננו ביותר!!
תודה על המקום המושקע המטופח והיפה
ו
ו.
חוות דעת - וילה לה פמיליה
03.08.23
4
מצב הניקיון טעון שיפור
מגבות בצמצום
הילדים מאוד נהנו
פ
פנינה מלכה
חוות דעת - וילה לה פמיליה
01.08.23
6
המקום נחמד ,חשוב להודיע מראש על המבנה שלא לכל אחד זה נוח :חדרי השינה במפלס נמוך וחדר האוכל והסלון למעלה ,לאנשים מבוגרים זה היה מאוד קשה.הגישה לבריכה דרך חדרי שינה -לא נעימה כלל.לא היתה מערכת להשמעת מוזיקה כמו שהובטח לנו .
לא היו מים חמים בלילה ,צריך לדאוג לכך מראש.
בריכת הזרמים לא עמדה לרשותינו כל הזמן ביום הראשון היתה מאוד מלוכלכת ,אמנם באו לנקות ,אבל למחורת שוב הגיעו לתקן ולנקות וזה מאוד הפריע למנוחה שלנו והיוה הטרדה שהתיקונים נעשים בזמן שהותינו במקום .כשהגענו המקרר באחת הדירות לא עבד ,באו לתקנו.המזגן באחד החדרים טיפטף-וזה היה לא נעים ,האורחים התביישו להתלונן.
לא ידענו שחלק מהחדרים ללא שירותים ומקלחת ,האורחים היו צרכיכם לעלות למעלה ,כדאי לציין מראש ,התמונות באינטרנט לא נותנות מידע חשוב זה .המעבר לחלק מהאורחים לבריכה הוא דרך חדרים אחרים -זה לא נוח בכלל,
אמנם השתדלתם לתת שירות וכל הכבוד ,אבל זה לא היה נעים שנכנסו אלינו במהלך שהותינו במקום .
כשאומרים מראש הכל -זה יותר מכובד והוגן .
תודה
C
Chani Feldman
חוות דעת - וילה לה פמיליה
30.07.23
10
מקום מקסים. נקי מאד. שרות וארוח מעולים
ש
שובל
חוות דעת - וילה לה פמיליה
27.07.23
10
אמאלה של חוויה עצומה !!!
מקום נקי ומסודר
אירוח כיד המלך .
היו לשירותנו מהרגע שהגענו והיה מענה 24/7
פשוט תודה רבה !!!!! אין ספק שנחזור שוב
פורטל v מבית ספא פלוס אתרים בע"מ חורט על דגלו כאתר מוביל בישראל בתחום הנופש מיזם חדשני המכיל בתוכו אמנת שירות ללקוח. אמנה זו מספקת ומשקפת לגולשים תמונת מצב אמיתית ,מציאותית ואמינה לגבי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל . באמנה זו מתחייבים בעלי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל v לכבד את תקנון אמנת השירות על פי הקטגוריות הנל :
תחזוקה שוטפת של מתחם הנופש
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים על הימצאות איש תחזוקה זמין לכל בעיה או תקלה אם תמצא. בנוסף מתחמי הנופש מטופלים ומתוחזקים ברמה שוטפת גבוהה.
מתקני הבריכה והספא(גקוזי וסאונה):
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים שמתקנים אלו מטופלים על פי התו הסגול של משרד הבריאות בנוסף נערכות בדיקות יומיות לחיטוי ותקינות המים.
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתת מקום נקי ,נעים ומסודר הכולל בתוכו מגבות ,החלפת מצעים בין אורח לאורח. ניקיון המקום מתבצע על ידי צוות ניקיון מיומן על מנת שתקבלו מתחם נקי ומסודר. כלי מיטה ומגבות עוברים כביסה איכותית לשם חיטוי מקסימילי ע"י מכבסות .
שעות קבלת אורחים מסודרות:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לקבלת אורחים בשעות מסודרות ומתואמות הנקבעו בעת סגירת עיסקת הנופש.
שקיפות ואמינות :
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לשיקופות בפרסום התמונות באתר ,שהן אכן משקפות את המציאות והקיים בפועל ...כגון גודל בריכת שחיה גודל החדרים גודל המבנה (וילה /צימר)
סטנדרט אירוח:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לאירוח מפנק , לאווירה נעימה, ליחס חם ולבבי ,לזמינות בכל שעה ולפינוקים כגון: תה, קפה, סוכר וחלב.
חדשנות ושידרוג:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתחזק ולשדרג את המתקנים השונים הנמצאים במתחם. כגון: ריהוט גן, בריכת השחיה ומשחקי שולחן (סנוקר ופינג פונג וכו...).
צוות פורטל ✔️ מאחל לכם חופשה נעימה ומהנה!!!
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/vii2cssd/public_html/pages/minisite.php on line 2151
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/vii2cssd/public_html/pages/minisite.php on line 2161
דמי ביטול: עד 14 ימים ממועד ההזמנה ושבעה ימי עסקים טרום העסקה חיוב 5% או 100 ש"ח הנמוך מבינהם.
לאחר 14 יום, ביטול עסקה יגרור דמי ביטול בשיעור המקדמה ששולמה במועד ההזמנה.
14-7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 50% מערך ההזמנה.
7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 100% מערך ההזמנה.
"עסקה ברגע האחרון" - על אף תנאי הביטול הרשומים לעיל, ביטול עסקה שהוזמנה 7 ימים או פחות ממועד ההגעה יגרור 100% דמי ביטול.
במקרה של אי הגעה או אי עמידה בתנאי ההסכם במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.(למעט חיובי נזקים)
*המזמין יהיה אחראי לכל נזק ותקלה, שייגרם למתחם ו/או למתקני המקום.
מס' האשראי שנמסר לחברה ישמש לחיוב נזקים ותקלות שיגרמו ע"י הנופשים בזמן האירוח.
התשלום יתבצע במזומן בלבד בזמן הכניסה למתחם!
המוזיקה יכולה להיות רק בתוך המתחם במערכת הקיימת, אין להכניס מערכת שמע - אורח שיכניס מערכת שמע למתחם ייקנס ב1500 ש"ח!!! המתחם נמצא בשכונת מגורים אנא מכם לשמור על השקט!!!
אין להכניס למקום אנשים נוספים ללא אישור מבעל הצימר.
בעל כרטיס האשראי יוודא שכל הפרטים הרשומים נכונים ויחתום לאישור.
בעל כרטיס האשראי, בחתימתו, מסכים לפצות את בעלי המתחם בגין קרות נזק למקום, לרכוש בו, לבריכת השחיה, בגין חוסרים שיתגלו, שברים, קרעים בבדים, ברשת ובאם הפר את תנאי ההתקשרות.
במצב של תקלה במתחם האירוח או במתקניו, בעלי המקום ידאגו לתקן את התקלה מהר ככל האפשר וככל שהדבר יתאפשר. במצב בו לא ניתן יהיה לתקן את התקלה האורח מסכים בזאת לא להעלות טענות ובקשות להחזר כספי או פיצוי.
בריכת השחיה:
1.הכניסה לבריכת השחייה הינה באחריות ההורים בלבד!!!.
2.אחריות השימוש בבריכה הינה על בעל כרטיס האשראי והחתום על טופס הזמנה זה.
3.בעל כרטיס האשראי יקבל הסבר מבעלי המקום על כללי ההתנהגות בבריכה ושימוש במתקנים נלווים ויקבל על עצמו אחריות מלאה על השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים.
4.השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים הינו באחריות המתרחצים בלבד; אין מציל והאורחים מתחייבים להישמע לתדרוך והוראות בעלי הצימר.
הנחיות נוספות:
1.יש לשמור על המתחם והציוד הנלווה
2.אין להשמיע מוזיקה רועשת
3.לבעלי המתחם נתונה הזכות להוציא בכל עת את המתארחים באם יפרו את כללי ההתנהגות המפורטים בטופס ההזמנה ללא החזר כספי.
4.כל אדם נוסף שמגיע למתחם מעבר לכמות האנשים שכתוב בהזמנה יחויב ב150 ש"ח לכל לילה.