מחפשים את הוילה המושלמת עם אטרקציות שוות? הכירו את גרנד רויאל נוף כנרת - וילה יוקרתית הכוללת 8 חדרי שינה, מתחם חוץ משגע עם פינות ישיבה, משחקי שולחן, מתקן נינג'ה ומתחם ספא הכולל בריכה מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא מחומם ומקורה וסאונה יבשה מפנקת.
הוילה ענקית אך לא מתוחזקת בכלל. חלק גדול מהשקעים לא עובדים, הכלים במטבח מלוכלכים ואין מדיח ככה שנאלצנו להשתמש רק בחדפ.
יש מכונת נספרסו אבל בלי קפסולות.
היתה נזילה באחת המקלחות לקומה מתחת. באו ״לסדר״ אבל אחרי שעתיים זה המשיך לטפטף. המצעים לא היו מאוד נקיים, באחד החדרים היה נראה שיש ברחשים במיטה, לא ישנו בה.
הרשתות בקומת כניסה יצאו מהמסילות ובחלקן היו חורים.
חבל, לוילה יש פוטנציאל ענק רק חייבים לתחזק ולנקות אותה לעיתים דחופות!!
כ
כרמית
חוות דעת - גרנד רויאל נוף כנרת
08.05.25
6
מה שרואים בסרטון ובתמונות לא נרא.ה במציאות … למעט הסלון .
תחזוקה- לא משהו . אין נוף ! אין מקום גדול לשבת בחוץ ויש שלט ענק עם תמונה של הכינרת באזור הבריכה שחוסם את האוויר ואת הנוף .
בחלק מהחדרים היה רעש מהמזגן . מזגן בקומה השלישית לא עבד . הגיע האחראי על השירות עם טכנאי מזגנים ותיקן . היתה הפסקת חשמל אז המים של חימום הגז לא עבדו - היה צריך להתקשר ולבקש . הסאונה לא עבדה , הפרקט בחצר שחור ורעוע . המבנה גדול אבל לא חדש . היתה נזילה באחד החדרים במקלחת לתוך החדר . המקרר לא קירר מספיק את האוכל . הוילה גדולה ורחבה וגם איש השירות היה זמין כל הזמן אבל - כל הזמן היה לחוץ על התשלום איך שהגענו ולא הפסיק לדרוש את התשלום ( כנראה חשש שנוריד מהסכום על התקלות בוילה) . לא נחזור לשם. חזי היה אדיב אבל ציפינו ליותר.
צ
צליל /.
חוות דעת - גרנד רויאל נוף כנרת
17.04.25
4
יקי היה זמין והוילה היתה נקייה כשהגענו אבל הוילה במצב ירוד מבחינת תחזוקה
המקלחות עם נזילות, מקלחונים שהמים מציפים בסיום כל מקלחת הארונות במקלחת מתפוררים,חדירת מים בריצוף והתנפחויות בכל הריצוף ממים, אין וילונות אטומים בחדרים והאור מאיר אותך בשעה 7 בבוקר בחופשה שהגעת אליה (מלבד קומת המרתף שהיא חשוכה) יש שברים בכל מיני מקומות ועוד ועוד..בעלות שגובים הציפייה היתה לקבל וילה ברמת תחזוקה גבוהה הרבה יותר ממה שקיבלנו, טיילנו בארץ וזו לא הוילה הראשונה שהתארחנו בה.
ש
שניאור
חוות דעת - גרנד רויאל נוף כנרת
06.04.25
10
היה מצויין! מקום נפלא למשפחות.
ממליץ בחום!!
א
אוריה
חוות דעת - גרנד רויאל נוף כנרת
20.03.25
2
היה מאכזב.
שאלתי כבר בשיחה הראשונה את חזי המארח האם הבריכה מחוממת ואמרתי לו שזה הדבר שהכי חשוב לנו והוא הבטיח שכן. בפועל הבריכה היתה קפואה ולכן לא השתמשנו בה. גם הג'קוזי היה קר ולא עזר כיוון החום של המים. היה טפטוף מסיבי מהתקרה על המדרגות של הוילה עד כדי סכנת החלקה. כשרצינו להתקלח היה צריך לחכות כ5 דקות בכל פעם עד שהיו מים חמים. המצב התחזוקתי של החדרים והמדרגות על הפנים. נדרש שם שיפוץ רציני. לא ממליצה בכלל
ב
בני פ.
חוות דעת - גרנד רויאל נוף כנרת
21.03.25
4
נוף יפה, הרבה מקום בפנים, מספיק מקום לחנייה.
אבל…
מבנה ישן ומתוחזק בקושי, בעיות עם ביוב במקלחות, בריכה מקורה, אך אינה סגורה וביום קריר לא נעים לצאת ממנה.
היינו משפחה גדולה. לא מרוצים ולא נחזור שוב.
ה
הגר י.
חוות דעת - גרנד רויאל נוף כנרת
13.03.25
10
הייתה לנו חופשה נפלא. המיקום של הוילה מדהים. הזמינות של המנהלים לכל דבר היה מעולה. הוילה עם חדרים מאוד מרווחים ונוחים. שולחנות המשחק והנינגה היו כיפיים ברמות. מטבח ענק ושולחן גדול שאפשרו לנו ארוחות נפלאות יחד.
במטבח אפשר להוסיף עוד מעט דברים, מכסים, סכיני חיתוך איכותיות. היו שמיכות נוספות בחדרים אך לא היו ציפיות תואמות. אפשר גם מעט לשפר את רמת הניקיון, מבחינת אבק, ברזים, פינות עם עובש במקלחות.
בהתחלה היה היו חסרות לנו גם מגבות סבונים מטליות ופותחן בקבוקים שהביאו לנו ברגע שביקשנו.
תודה רבה רבה !
ל
ליאת
חוות דעת - גרנד רויאל נוף כנרת
07.03.25
10
היינו 25 אנשים בשבת
משפחה דתית
דאגו לנו לשני מיחמים ושתי פלטות
המים בבריכה היו ממש נעימים
והג'קוזי היה חם.
חדרים מרווחים.
בכל חדר מקלחת ושירותים.
פשוט תענוג!
א
אפרת
חוות דעת - גרנד רויאל נוף כנרת
12.02.25
10
היה מושלם ממש חוויה מעולה
הוילה נוחה ומאובזרת עד הפרט האחרון
הבריכה מחוממת, 2 ג'קוזי וסאונה ממש כיף
ריח טוב והכל נקי
מלא מגבות, מזגן בכל חדר והחלל המרכזי מרווח ונעים
2 שולחנות של משחקים סנוקר וטניס שולחן
פשוט מושלם
תודה רבה
ר
רפי
חוות דעת - גרנד רויאל נוף כנרת
16.01.25
8
שווה נהנו הילדים אהבו וזה הכי חשוב יחס ברמה אחרת המקום מתוחזק ❤️❤️
המתחם מתחייב לאמנת השירות נבדק ב- 21.11.22 ע"י צוות V
פורטל v מבית ספא פלוס אתרים בע"מ חורט על דגלו כאתר מוביל בישראל בתחום הנופש מיזם חדשני המכיל בתוכו אמנת שירות ללקוח. אמנה זו מספקת ומשקפת לגולשים תמונת מצב אמיתית ,מציאותית ואמינה לגבי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל . באמנה זו מתחייבים בעלי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל v לכבד את תקנון אמנת השירות על פי הקטגוריות הנל :
תחזוקה שוטפת של מתחם הנופש
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים על הימצאות איש תחזוקה זמין לכל בעיה או תקלה אם תמצא. בנוסף מתחמי הנופש מטופלים ומתוחזקים ברמה שוטפת גבוהה.
מתקני הבריכה והספא(גקוזי וסאונה):
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים שמתקנים אלו מטופלים על פי התו הסגול של משרד הבריאות בנוסף נערכות בדיקות יומיות לחיטוי ותקינות המים.
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתת מקום נקי ,נעים ומסודר הכולל בתוכו מגבות ,החלפת מצעים בין אורח לאורח. ניקיון המקום מתבצע על ידי צוות ניקיון מיומן על מנת שתקבלו מתחם נקי ומסודר. כלי מיטה ומגבות עוברים כביסה איכותית לשם חיטוי מקסימילי ע"י מכבסות .
שעות קבלת אורחים מסודרות:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לקבלת אורחים בשעות מסודרות ומתואמות הנקבעו בעת סגירת עיסקת הנופש.
שקיפות ואמינות :
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לשיקופות בפרסום התמונות באתר ,שהן אכן משקפות את המציאות והקיים בפועל ...כגון גודל בריכת שחיה גודל החדרים גודל המבנה (וילה /צימר)
סטנדרט אירוח:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לאירוח מפנק , לאווירה נעימה, ליחס חם ולבבי ,לזמינות בכל שעה ולפינוקים כגון: תה, קפה, סוכר וחלב.
חדשנות ושידרוג:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתחזק ולשדרג את המתקנים השונים הנמצאים במתחם. כגון: ריהוט גן, בריכת השחיה ומשחקי שולחן (סנוקר ופינג פונג וכו...).
דמי ביטול: עד 14 ימים ממועד ההזמנה ושבעה ימי עסקים טרום העסקה חיוב 5% או 100 ש"ח הנמוך מבינהם.
לאחר 14 יום, ביטול עסקה יגרור דמי ביטול בשיעור המקדמה ששולמה במועד ההזמנה.
60 עד 30 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 10% מערך ההזמנה.
30 עד 7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 50% מערך ההזמנה.
7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 100% מערך ההזמנה.
"עסקה ברגע האחרון" - על אף תנאי הביטול הרשומים לעיל, ביטול עסקה שהוזמנה 7 ימים או פחות ממועד ההגעה יגרור 100% דמי ביטול.
במקרה של אי הגעה או אי עמידה בתנאי ההסכם במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.(למעט חיובי נזקים)
*המזמין יהיה אחראי לכל נזק ותקלה, שייגרם למתחם ו/או למתקני המקום.
מס' האשראי שנמסר לחברה ישמש לחיוב נזקים ותקלות שיגרמו ע"י הנופשים בזמן האירוח.
התשלום יתבצע במזומן , אשראי או העברה בנקאית
המוזיקה יכולה להיות רק בתוך המתחם במערכת הקיימת, אין להכניס מערכת שמע - אורח שיכניס מערכת שמע למתחם ייקנס ב1500 ש"ח!!! המתחם נמצא בשכונת מגורים אנא מכם לשמור על השקט!!!
אין להכניס למקום אנשים נוספים ללא אישור מבעל הצימר.
בעל כרטיס האשראי יוודא שכל הפרטים הרשומים נכונים ויחתום לאישור.
בעל כרטיס האשראי, בחתימתו, מסכים לפצות את בעלי המתחם בגין קרות נזק למקום, לרכוש בו, לבריכת השחיה, בגין חוסרים שיתגלו, שברים, קרעים בבדים, ברשת ובאם הפר את תנאי ההתקשרות.
במצב של תקלה במתחם האירוח או במתקניו, בעלי המקום ידאגו לתקן את התקלה מהר ככל האפשר וככל שהדבר יתאפשר.
בריכת השחיה:
1.הכניסה לבריכת השחייה הינה באחריות ההורים בלבד!!!.
2.אחריות השימוש בבריכה הינה על בעל כרטיס האשראי והחתום על טופס הזמנה זה.
3.בעל כרטיס האשראי יקבל הסבר מבעלי המקום על כללי ההתנהגות בבריכה ושימוש במתקנים נלווים ויקבל על עצמו אחריות מלאה על השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים.
4.השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים הינו באחריות המתרחצים בלבד; אין מציל והאורחים מתחייבים להישמע לתדרוך והוראות בעלי הצימר.
הנחיות נוספות:
1.יש לשמור על המתחם והציוד הנלווה
2.אין להשמיע מוזיקה רועשת
3.לבעלי המתחם נתונה הזכות להוציא בכל עת את המתארחים באם יפרו את כללי ההתנהגות המפורטים בטופס ההזמנה ללא החזר כספי.
4.כל אדם נוסף שמגיע למתחם מעבר לכמות האנשים שכתוב בהזמנה יחויב ב150 ש"ח לכל לילה.