אחוזת ינון ממוקמת בגליל המערבי במושב שלומי, וילה מדהימה ביופיה והיא בנויה מ2 מפלסים ובכל אחד מהמפלסים יש סלון עם מערכת ישיבה מרווחת, מסך צפייה עם חיבור לYES, מטבח מאובזר, פינת אוכל ו4 חדרי שינה. במתחם החיצוני תהנו מגקוזי ספא מפנק, עמדת מנגל, בריכת שחייה בגודל 12 על 3.5 מטר מגודרת, משחקי שולחן וריהוט גן איכותי.
בוקר טוב
להלן הע-ארותינו אשמח לשיחת הבהרה והסבר טלפןני.
1)חסרה מזוזה בדלת הכניסה מהמטבח ומומלץ מפתח פרפר במקום לחפש מפתחות כפי שקרה לנו.
2) מאחזי יד על יד המדרגות בכניסה ובמקלחות בקומת הקרקע
3)שומרי שבת לא יכולים להשתמש במים חמים במקלחת ובמטבח כי זה מופעל על גז
4) מקרר שתיה- מנוע מופסק עם פתיחת הדלת ולכן לא שמיש בשבת
5) רצוי לספק מאריך עם שקע כדי להפעיל 2 פלטות שבת באותו מקום עם שעון שבת
6)חלון גדול בסלון לכיוון הבריכה לא ננעל ויש צורך בשעון שבת לתריס
7) מקפיא במקרר הגדול ללא מנגנון שבת ולא הקפיא. הקרטיבים ממש נמסו
8) הגענו בשעה שלוש כפי שסוכם ונאלצנו לחכות כשעתיים בחוץ בחום הגדול עם ילדים כי הבית לא היה מוכן( ולא קיבלנו על כך פיצוי)
9) גלאי עשן במטבח רצוי
10) רצוי לספק 2 מנורות חירום שדולקות בזמן הפסקת חשמל בעיקר במטבח ובסלון
תקלות: קבלת המתחם בשעה 17:10 במקום בשעה 15:00. לא טרחתם לומר שיש עיכוב. חיכינו בחוץ עם ילדים קטנים.
*המתחם לא היה נקי מספיק
* היה מחסור בכלי יטה ושמיכה מלוכלכת. נאלצנו להזעיק את בת חן בחצות.
לפעמים המזגן בסלון מטפטף על הספות.
בברכה אלי שטיין
ר
רוזה ל.
נופש משפחות - אחוזת ינון
14.08.25
10
מקום נקי מסודר , שרות טוב ויחס אדיב .
תודה רבה .
שרון כ.
נופש משפחות - אחוזת ינון
12.10.23
10
לא הגענו עקב המלחמה. מקווים בהזדמנות אחרת
א
אמין ק.
נופש משפחות - אחוזת ינון
31.08.23
10
היה מעולה היינו 7 משפחות איזה 20 ועם ילדים,
אחוזה ברמה מטורפת חדשה לגמרי.
איך שהתקשרנו לקח להם כמה דקות להגיע ולתת שירות.
ממליץ ונשמח לחזור
ד
דוד ל.
נופש משפחות - אחוזת ינון
08.08.23
10
התארחנו 2 לילות, הוילה מהממת, חדישה, הכל נקי וברמה הכי גבוהה, יחס המארחים היה מאוד נעים, כל הזמן דאגו שיהיה לנו הכל ושנהנה במקסימום!! בהחלט נרצה לחזור לשם בעתיד.
פורטל v מבית ספא פלוס אתרים בע"מ חורט על דגלו כאתר מוביל בישראל בתחום הנופש מיזם חדשני המכיל בתוכו אמנת שירות ללקוח. אמנה זו מספקת ומשקפת לגולשים תמונת מצב אמיתית ,מציאותית ואמינה לגבי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל . באמנה זו מתחייבים בעלי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל v לכבד את תקנון אמנת השירות על פי הקטגוריות הנל :
תחזוקה שוטפת של מתחם הנופש
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים על הימצאות איש תחזוקה זמין לכל בעיה או תקלה אם תמצא. בנוסף מתחמי הנופש מטופלים ומתוחזקים ברמה שוטפת גבוהה.
מתקני הבריכה והספא(גקוזי וסאונה):
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים שמתקנים אלו מטופלים על פי התו הסגול של משרד הבריאות בנוסף נערכות בדיקות יומיות לחיטוי ותקינות המים.
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתת מקום נקי ,נעים ומסודר הכולל בתוכו מגבות ,החלפת מצעים בין אורח לאורח. ניקיון המקום מתבצע על ידי צוות ניקיון מיומן על מנת שתקבלו מתחם נקי ומסודר. כלי מיטה ומגבות עוברים כביסה איכותית לשם חיטוי מקסימילי ע"י מכבסות .
שעות קבלת אורחים מסודרות:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לקבלת אורחים בשעות מסודרות ומתואמות הנקבעו בעת סגירת עיסקת הנופש.
שקיפות ואמינות :
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לשיקופות בפרסום התמונות באתר ,שהן אכן משקפות את המציאות והקיים בפועל ...כגון גודל בריכת שחיה גודל החדרים גודל המבנה (וילה /צימר)
סטנדרט אירוח:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לאירוח מפנק , לאווירה נעימה, ליחס חם ולבבי ,לזמינות בכל שעה ולפינוקים כגון: תה, קפה, סוכר וחלב.
חדשנות ושידרוג:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתחזק ולשדרג את המתקנים השונים הנמצאים במתחם. כגון: ריהוט גן, בריכת השחיה ומשחקי שולחן (סנוקר ופינג פונג וכו...).
דמי ביטול: עד 14 ימים ממועד ההזמנה חיוב 5% או 100 ש"ח הנמוך מבינהם.
לאחר 14 יום, ביטול עסקה יגרור דמי ביטול בשיעור המקדמה ששולמה במועד ההזמנה.
14-7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 50% מערך ההזמנה.
7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 100% מערך ההזמנה.
"עסקה ברגע האחרון" - על אף תנאי הביטול הרשומים לעיל, ביטול עסקה שהוזמנה 7 ימים או פחות ממועד ההגעה יגרור 100% דמי ביטול.
במקרה של אי הגעה או אי עמידה בתנאי ההסכם במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.(למעט חיובי נזקים)
במקרה של פרוץ מלחמה, מבצע צבאי רחב-היקף או החמרה משמעותית במצב הביטחוני באזור בו ממוקם הנכס, אשר תגרום לאי-אפשרות סבירה לקיום הנופש במועדו – יהיה הלקוח זכאי לבטל את ההזמנה ולקבל החזר מלא של המקדמה ששולמה, ללא קנסות ביטול או דרישות נוספות. ההחלטה בדבר קיומו של מצב כאמור תישען על הודעות רשמיות של גורמי ביטחון ו/או הנחיות פיקוד העורף
*המזמין יהיה אחראי לכל נזק ותקלה, שייגרם למתחם ו/או למתקני המקום.
מס' האשראי שנמסר לחברה ישמש לחיוב נזקים ותקלות שיגרמו ע"י הנופשים בזמן האירוח.
טרם ההגעה למתחם, הלקוח מתחייב להעביר לבעלת המקום מקדמה בשיעור של 20% מהסכום הכולל, וזאת באמצעות העברה בנקאית או תשלום בכרטיס אשראי. יתרת הסכום תשולם במלואה על ידי הלקוח במעמד הכניסה למתחם ביום ההגעה, באחת מהדרכים הבאות: העברה בנקאית, כרטיס אשראי או תשלום במזומן.
המוזיקה יכולה להיות רק בתוך המתחם במערכת הקיימת, אין להכניס מערכת שמע - אורח שיכניס מערכת שמע למתחם ייקנס ב1500 ש"ח!!! המתחם נמצא בשכונת מגורים אנא מכם לשמור על השקט!!!
אין להכניס למקום אנשים נוספים ללא אישור מבעל הצימר.
בעל כרטיס האשראי יוודא שכל הפרטים הרשומים נכונים ויחתום לאישור.
בעל כרטיס האשראי, בחתימתו, מסכים לפצות את בעלי המתחם בגין קרות נזק למקום, לרכוש בו, לבריכת השחיה, בגין חוסרים שיתגלו, שברים, קרעים בבדים, ברשת ובאם הפר את תנאי ההתקשרות.
במקרה בו מתקן מסוים אינו פעיל עקב תקלה בלתי צפויה, יעשו בעלי המקום מאמצים לתקנו או להעמיד פתרון חלופי. אם לא ניתן לעשות כן במהלך השהות, תישקל אפשרות לפיצוי חלקי לפי שיקול דעת ובהתאם להשפעה על חוויית האירוח, ללא התחייבות להחזר מלא.
בריכת השחיה:
1.הכניסה לבריכת השחייה הינה באחריות ההורים בלבד!!!.
2.אחריות השימוש בבריכה הינה על בעל כרטיס האשראי והחתום על טופס הזמנה זה.
3.בעל כרטיס האשראי יקבל הסבר מבעלי המקום על כללי ההתנהגות בבריכה ושימוש במתקנים נלווים ויקבל על עצמו אחריות מלאה על השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים.
4.השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים הינו באחריות המתרחצים בלבד; אין מציל והאורחים מתחייבים להישמע לתדרוך והוראות בעלי הצימר.
הנחיות נוספות:
1.יש לשמור על המתחם והציוד הנלווה
2.אין להשמיע מוזיקה רועשת
3.לבעלי המתחם נתונה הזכות להוציא בכל עת את המתארחים באם יפרו את כללי ההתנהגות המפורטים בטופס ההזמנה ללא החזר כספי.
4.כל אדם נוסף שמגיע למתחם מעבר לכמות האנשים שכתוב בהזמנה יחויב ב250 ש"ח לכל לילה.