היה מושלם!
היינו חבורה של 16 איש וזכינו לאירוח חם ודואג
ס
סבוחה
חוות דעת - אירוח גלילי ירכא
17.09.24
10
הכול היה בסדר אבל תחליף את הרמקול ???????? תשקיעי קצת ????????
ע
עלי
חוות דעת - אירוח גלילי ירכא
30.08.24
10
הכל כמו בתמונה מקום יפה ומשופץ יש מגלצות לילדים מנגל בריכה גדולה יש הכל לחופשה מדהימה בעל מקום מאוד טוב ממליצה מאוד????❤️
ל
לוטם
חוות דעת - אירוח גלילי ירכא
25.08.24
10
מוהדי מארח נהדר, נעים וזמין לכל שאלה או עיניין. ביקשנו ממנו הרבה דברים והוא ענה על כל הצרכים.
היה כיף׳
ש
שוש בנאו
נופש משפחות - אירוח גלילי ירכא
22.08.24
10
אחלה מקום !
נקי, מרווח , יש הכל !
המשפחה נהנתה מאוד ולא רצו לעזוב
כל בקשה טופלה במהירות ואף פינקו במגשי מתוקים טעימים.
תודה !!
י
יוסי רון
חוות דעת - אירוח גלילי ירכא
28.06.24
10
הייתי בצימרים טובים ויפים .
הפעם זה עלה על כולם בעל הבית תמיד זמין תמיד קשוב
נהננו מכל רגע . ונחזור שוב בקרוב ובטוח שאספר על המקום המופלא ובעל הבית ששרות ואנושיות היא נר לרגליו
תודה
מ
מאלק אבו עיאש
חוות דעת - אירוח גלילי ירכא
19.06.24
10
הייה נעים מאוד להיות במתחם שלכם
הייה שירות יחסית טוב
נקי מסודר לא חסר כלום במתחם
אבל יש הערה אחד .. אני בערך כל חודש במתחם או ווילא או צימר אף פעם לא יצאתי לפני שעה 1-2
זה הייה רק אצלכם .. שלמתי מחיר מלאה
תודה לכם
א
אימאן ועלי נגם
נופש משפחות - אירוח גלילי ירכא
23.04.24
10
שירות מצוין מיקום מעולה אווירה נחמדה ????????????
انبسطنا كثير المحل حلو ومريح ومعامله بتجنن ????????????????
י
יהודית
נופש משפחות - אירוח גלילי ירכא
11.08.23
8
מוהדי מארח אדיב ונעים מאוד המקום נקי מושלם לבילוי משפחתי ,או של קבוצת חברים.
החיסרון-המיקום מעט נידח ויש מקום לשיפור הפינישים.
מ
מעיין
נופש משפחות - אירוח גלילי ירכא
20.07.23
10
פעם שנייה שמתארחים אצל מוהדי האלוף
היינו 4 משפחות עם ילדים והיה מושלם ❤️
בטוחה שנחזור שוב ????????
המתחם מתחייב לאמנת השירות נבדק ב- 03.05.22 ע"י צוות V
פורטל v מבית ספא פלוס אתרים בע"מ חורט על דגלו כאתר מוביל בישראל בתחום הנופש מיזם חדשני המכיל בתוכו אמנת שירות ללקוח. אמנה זו מספקת ומשקפת לגולשים תמונת מצב אמיתית ,מציאותית ואמינה לגבי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל . באמנה זו מתחייבים בעלי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל v לכבד את תקנון אמנת השירות על פי הקטגוריות הנל :
תחזוקה שוטפת של מתחם הנופש
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים על הימצאות איש תחזוקה זמין לכל בעיה או תקלה אם תמצא. בנוסף מתחמי הנופש מטופלים ומתוחזקים ברמה שוטפת גבוהה.
מתקני הבריכה והספא(גקוזי וסאונה):
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים שמתקנים אלו מטופלים על פי התו הסגול של משרד הבריאות בנוסף נערכות בדיקות יומיות לחיטוי ותקינות המים.
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתת מקום נקי ,נעים ומסודר הכולל בתוכו מגבות ,החלפת מצעים בין אורח לאורח. ניקיון המקום מתבצע על ידי צוות ניקיון מיומן על מנת שתקבלו מתחם נקי ומסודר. כלי מיטה ומגבות עוברים כביסה איכותית לשם חיטוי מקסימילי ע"י מכבסות .
שעות קבלת אורחים מסודרות:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לקבלת אורחים בשעות מסודרות ומתואמות הנקבעו בעת סגירת עיסקת הנופש.
שקיפות ואמינות :
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לשיקופות בפרסום התמונות באתר ,שהן אכן משקפות את המציאות והקיים בפועל ...כגון גודל בריכת שחיה גודל החדרים גודל המבנה (וילה /צימר)
סטנדרט אירוח:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לאירוח מפנק , לאווירה נעימה, ליחס חם ולבבי ,לזמינות בכל שעה ולפינוקים כגון: תה, קפה, סוכר וחלב.
חדשנות ושידרוג:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתחזק ולשדרג את המתקנים השונים הנמצאים במתחם. כגון: ריהוט גן, בריכת השחיה ומשחקי שולחן (סנוקר ופינג פונג וכו...).
דמי ביטול: עד 14 ימים ממועד ההזמנה חיוב 5% או 100 ש"ח הנמוך מבינהם.
לאחר 14 יום, ביטול עסקה יגרור דמי ביטול בשיעור המקדמה ששולמה במועד ההזמנה.
14-7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 50% מערך ההזמנה.
7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 100% מערך ההזמנה.
"עסקה ברגע האחרון" - על אף תנאי הביטול הרשומים לעיל, ביטול עסקה שהוזמנה 7 ימים או פחות ממועד ההגעה יגרור 100% דמי ביטול.
במקרה של אי הגעה או אי עמידה בתנאי ההסכם במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.(למעט חיובי נזקים)
*המזמין יהיה אחראי לכל נזק ותקלה, שייגרם למתחם ו/או למתקני המקום.
מס' האשראי שנמסר לחברה ישמש לחיוב נזקים ותקלות שיגרמו ע"י הנופשים בזמן האירוח.
התשלום יתבצע במזומן בלבד בזמן הכניסה למתחם!
המוזיקה יכולה להיות רק בתוך המתחם במערכת הקיימת, אין להכניס מערכת שמע - אורח שיכניס מערכת שמע למתחם ייקנס ב1500 ש"ח!!! המתחם נמצא בשכונת מגורים אנא מכם לשמור על השקט!!!
אין להכניס למקום אנשים נוספים ללא אישור מבעל הצימר.
בעל כרטיס האשראי יוודא שכל הפרטים הרשומים נכונים ויחתום לאישור.
בעל כרטיס האשראי, בחתימתו, מסכים לפצות את בעלי המתחם בגין קרות נזק למקום, לרכוש בו, לבריכת השחיה, בגין חוסרים שיתגלו, שברים, קרעים בבדים, ברשת ובאם הפר את תנאי ההתקשרות.
במצב של תקלה במתחם האירוח או במתקניו, בעלי המקום ידאגו לתקן את התקלה מהר ככל האפשר וככל שהדבר יתאפשר. במצב בו לא ניתן יהיה לתקן את התקלה האורח מסכים בזאת לא להעלות טענות ובקשות להחזר כספי או פיצוי.
בריכת השחיה:
1.הכניסה לבריכת השחייה הינה באחריות ההורים בלבד!!!.
2.אחריות השימוש בבריכה הינה על בעל כרטיס האשראי והחתום על טופס הזמנה זה.
3.בעל כרטיס האשראי יקבל הסבר מבעלי המקום על כללי ההתנהגות בבריכה ושימוש במתקנים נלווים ויקבל על עצמו אחריות מלאה על השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים.
4.השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים הינו באחריות המתרחצים בלבד; אין מציל והאורחים מתחייבים להישמע לתדרוך והוראות בעלי הצימר.
הנחיות נוספות:
1.יש לשמור על המתחם והציוד הנלווה
2.אין להשמיע מוזיקה רועשת
3.לבעלי המתחם נתונה הזכות להוציא בכל עת את המתארחים באם יפרו את כללי ההתנהגות המפורטים בטופס ההזמנה ללא החזר כספי.
4.כל אדם נוסף שמגיע למתחם מעבר לכמות האנשים שכתוב בהזמנה יחויב ב150 ש"ח לכל לילה.