המתחם מתחייב לאמנת השירות נבדק ב- 10.08.21 ע"י צוות V
פורטל v מבית ספא פלוס אתרים בע"מ חורט על דגלו כאתר מוביל בישראל בתחום הנופש מיזם חדשני המכיל בתוכו אמנת שירות ללקוח. אמנה זו מספקת ומשקפת לגולשים תמונת מצב אמיתית ,מציאותית ואמינה לגבי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל . באמנה זו מתחייבים בעלי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל v לכבד את תקנון אמנת השירות על פי הקטגוריות הנל :
תחזוקה שוטפת של מתחם הנופש
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים על הימצאות איש תחזוקה זמין לכל בעיה או תקלה אם תמצא. בנוסף מתחמי הנופש מטופלים ומתוחזקים ברמה שוטפת גבוהה.
מתקני הבריכה והספא(גקוזי וסאונה):
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים שמתקנים אלו מטופלים על פי התו הסגול של משרד הבריאות בנוסף נערכות בדיקות יומיות לחיטוי ותקינות המים.
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתת מקום נקי ,נעים ומסודר הכולל בתוכו מגבות ,החלפת מצעים בין אורח לאורח. ניקיון המקום מתבצע על ידי צוות ניקיון מיומן על מנת שתקבלו מתחם נקי ומסודר. כלי מיטה ומגבות עוברים כביסה איכותית לשם חיטוי מקסימילי ע"י מכבסות .
שעות קבלת אורחים מסודרות:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לקבלת אורחים בשעות מסודרות ומתואמות הנקבעו בעת סגירת עיסקת הנופש.
שקיפות ואמינות :
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לשיקופות בפרסום התמונות באתר ,שהן אכן משקפות את המציאות והקיים בפועל ...כגון גודל בריכת שחיה גודל החדרים גודל המבנה (וילה /צימר)
סטנדרט אירוח:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לאירוח מפנק , לאווירה נעימה, ליחס חם ולבבי ,לזמינות בכל שעה ולפינוקים כגון: תה, קפה, סוכר וחלב.
חדשנות ושידרוג:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתחזק ולשדרג את המתקנים השונים הנמצאים במתחם. כגון: ריהוט גן, בריכת השחיה ומשחקי שולחן (סנוקר ופינג פונג וכו...).
להלן כללי ההתנהגות בוילה טוקה. אנא קראו בעיון ואשרו את קבלת התקנון בהודעה חוזרת עם המילה “מאושר”.
כללי התנהגות כלליים:
•יש להחזיר את המתחם נקי ומסודר. יש לרכז את כל האשפה בשקיות ולפנות לפחים. במקרה של שפיכת נוזלים (מיץ, רוטב וכו’) – יש לנקות מיד.
•אין כניסה לבעלי חיים, למעט באישור מראש מבעלי המקום.
•אין להכניס קונפטי למתחם.
•אין להדליק אש או מדורה בכל חלקי המתחם, למעט בשימוש במנגל – אין להזיז את המנגל ממקומו.
•אין להכניס מערכות הגברה מכל סוג. במקום קיימת מערכת שמע.
•השמעת מוזיקה מותרת עד השעה 23:00 בלבד.
•יש לשמור על תקינות הציוד, כולל בריכה, מתקנים סביבה, ציוד חשמלי וכו’.
•כל נזק שייגרם למתחם עקב רשלנות או בזדון – יחויב במלוא עלות התיקון.
•הכנסת אורחים שאינם כלולים בהזמנה – אסורה. כל אורח נוסף יחויב ב-150 ש”ח.
•הפרת תנאי ההזמנה תגרור חיוב בפיצוי מלא על כל נזק שייגרם, כולל עקיפים והוצאות נלוות.
•במקרה של ביטול שלא בשליטת בעל המקום – לא תתקבל כל טענה מצד המזמין.
•אין להכניס אלכוהול וסיגריות לקטינים מתחת לגיל 18. באירוע עם קטינים – חובת ליווי מבוגר לאורך כל האירוע.
•שימוש או הכנסת סמים אסורים בהחלט. האחריות מוטלת על האורחים בלבד.
•תשלום מלא ייגבה גם במקרה שבו הגיעו פחות משתתפים מהמינימום שנקבע בהזמנה.
•בעת קבלת המתחם – יועבר פיקדון בסך 700 ש”ח (במזומן/ביט). אם ייגרם נזק – הפיקדון ינוכה או ייגבה בהתאם לגובה הנזק.
כללי שימוש בבריכה:
•השימוש בבריכה באחריות המתארחים בלבד, בדגש על אחריות ההורים כלפי ילדיהם.
•רחצה מותרת רק בהשגחת הורים ועל אחריותם המלאה.
•מעל 20 משתתפים – חובה להביא מציל מוסמך ולהציג תעודה מתאימה לבעל המתחם.
•ילדים מתחת לגיל 18 חייבים בהשגחת מבוגר (מעל גיל 18) בעת השהייה בבריכה.
•כל השימוש במתקני המשחק – באחריות ובהשגחת ההורים בלבד.
•יש לסגור את שער הבריכה לאחר השימוש – אחריות המשתמשים בלבד.
•אחריות על ניהול האירוע ובטיחות המשתתפים חלה על המזמין האירוע. היה ותוגש תביעה כנגד הבעלים או החברה בגין אחד המשתתפים שייגרם לו נזק ישע המזמין האירוע בעלות ההשתתפות עצמית של הפוליסה.
מדיניות ביטולים:
•ביטול מעל 30 יום לפני מועד האירוע – המקדמה לא תוחזר.
•ביטול בין 7–30 ימים מהמועד – המזמין יחויב ב-50% מעלות האירוע.
•ביטול 7 ימים ומטה לפני האירוע – יחויב ב-100% מהסכום.
•אי עמידה בתנאים תאפשר לבעל המקום להפסיק את האירוח באופן מיידי ולגבות את מלוא העלות.