הגיע הזמן לבלות חופשה משפחתית בלתי נשכחת במתחם "פבלה אילת"! כאן תיהנו משתי יחידות דופלקס יוקרתיות ומרווחות, כל אחת עם 5 חדרי שינה, סלון מעוצב וייחודי, פינת אוכל גדולה, מטבח מאובזר ברמה גבוהה ובריכת שחייה משותפת מול הנוף המהמם של אילת.
בהשקעה קטנה יכלתם לשדרג את הוילה: יותר כלי מטבח, מדיח כלים , נקיון הספות, מדפים ומראות בחדרים, שמיכות וציפות לפי מספר הנופשים, תיקון ידיות דלתות ןהקפדה על נקיון כללי
ד
דרור
אירוח חברה - פבלה אילת - Pavella Guests house
30.04.25
4
שהינו בוילה בסוף השבוע וחווינו אכזבה גדולה. המקום לא מתוחזק כראוי, לא נקי מספיק, המזגנים מרעישים מאוד, והיו לא מעט זבובים בתוך החללים. בנוסף, בעל המקום היה לא שירותי ולא נעים בהתנהלות מולנו.
עם זאת, חשוב לציין כי שימרית, אחראית המקום, הייתה אדיבה ושירותית מאוד, ועשתה כל שביכולתה כדי לעזור ולשפר את החוויה.
ב
בת א.
אירוח - פבלה אילת - Pavella Guests house
17.04.25
2
הבריכה ממש לא תואמת לתמונות! היא קטנה ונמוכה בקושי 50 סמ גובה.
הדירה הייתה לא נקיה בכלל!מקלחת בריח של עובש, מראות וחלונות עם טביעות אצבע, אסלות לא מחוברות, וילונות מטונפים וקרועים , הלהבות בגז לא עובדות, באחד מהחדרים התריס לא נפתח בכלל, ספה מלאה אבק ולכלוך, כשהתלוננו בעל הדירה שלח מנקה שטוענת שהיא עובדת על כמה דירות והיא ״לא מספיקה״.
המארחת שהביאה את המפתח הציעה לנו לנקות בעצמנו.
בעל הדירה טוען שזה לא עוגמת נפש ולא חשב לתת לנו פיצוי. אין ספק שלא נחזור!!!
הנוף יפה והמגבות הגיעו נקיות ובשפע.
א
אלכס
חוות דעת - ליאו סוויט
01.08.24
10
המקום היה מאוד נחמד
אך יש כמה בעיות
במקום עצמו הדלתות נראות זוועה המים במקלחת אינם חמים אלא פושרים
נראה שהמנקה לא ניקתה באמת כמו שצריך לא בחדרים ולא במקלחת
הבריכה תענוג בכללי המקום עצמו מאוד נחמד אך אלו דברים שהם דיי קריטיים ולא היו קחו בתור ביקורת בונה
סך הכל היה בסדר
ט
טוהר
המלצה
13.07.22
10
מקום מושלם למשפחות ובמיוחד לציבור הדתי, שכונה שקטה ונמצא ממש קרוב לים. הוילה מאוד נקייה ומתוחזקת. הכל היה מעולה
ש
שרון
וילה מושלמת
18.05.22
10
עיצוב נדיר, קרובה מאוד לים, הצוות של הוילה פשוט נסיכים, עוזרים ונדיבים
א
אורטל
שירות מעולם אחר!
14.07.22
10
חווית שירות ונופש מפנקת ביותר.. מומלץ בחום. הכל היה נקי ומסודר, המטבח מאובזר בכל מה שצריך
פורטל v מבית ספא פלוס אתרים בע"מ חורט על דגלו כאתר מוביל בישראל בתחום הנופש מיזם חדשני המכיל בתוכו אמנת שירות ללקוח. אמנה זו מספקת ומשקפת לגולשים תמונת מצב אמיתית ,מציאותית ואמינה לגבי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל . באמנה זו מתחייבים בעלי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל v לכבד את תקנון אמנת השירות על פי הקטגוריות הנל :
תחזוקה שוטפת של מתחם הנופש
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים על הימצאות איש תחזוקה זמין לכל בעיה או תקלה אם תמצא. בנוסף מתחמי הנופש מטופלים ומתוחזקים ברמה שוטפת גבוהה.
מתקני הבריכה והספא(גקוזי וסאונה):
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים שמתקנים אלו מטופלים על פי התו הסגול של משרד הבריאות בנוסף נערכות בדיקות יומיות לחיטוי ותקינות המים.
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתת מקום נקי ,נעים ומסודר הכולל בתוכו מגבות ,החלפת מצעים בין אורח לאורח. ניקיון המקום מתבצע על ידי צוות ניקיון מיומן על מנת שתקבלו מתחם נקי ומסודר. כלי מיטה ומגבות עוברים כביסה איכותית לשם חיטוי מקסימילי ע"י מכבסות .
שעות קבלת אורחים מסודרות:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לקבלת אורחים בשעות מסודרות ומתואמות הנקבעו בעת סגירת עיסקת הנופש.
שקיפות ואמינות :
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לשיקופות בפרסום התמונות באתר ,שהן אכן משקפות את המציאות והקיים בפועל ...כגון גודל בריכת שחיה גודל החדרים גודל המבנה (וילה /צימר)
סטנדרט אירוח:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לאירוח מפנק , לאווירה נעימה, ליחס חם ולבבי ,לזמינות בכל שעה ולפינוקים כגון: תה, קפה, סוכר וחלב.
חדשנות ושידרוג:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתחזק ולשדרג את המתקנים השונים הנמצאים במתחם. כגון: ריהוט גן, בריכת השחיה ומשחקי שולחן (סנוקר ופינג פונג וכו...).
דמי ביטול : ביטול העסקה מרגע שבוצעה עד 21 ימים ממועד האירוח ( הכניסה לבית ) יגרר חיוב של 10% ממחיר העסקה . מ 21 יום ועד 7 יום ממועד תאריך האירוח יגרור דמי ביטול של ערך הלילה הראשון . 7ימים מתאריך האירוח – דמי הביטול 50% מערך ההזמנה . "עסקה ברגע האחרון " - על אף תנאי הביטול הרשומים לעיל , ביטול עסקה שהוזמנה 7 ימים או פחות ממועד ההגעה יגרור 50% דמי ביטול.
במקרה של אי הגעה או אי עמידה בתנאי ההסכם במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.(למעט חיובי נזקים)
*המזמין יהיה אחראי לכל נזק ותקלה, שייגרם למתחם ו/או למתקני המקום.
מס' האשראי שנמסר לחברה ישמש לחיוב נזקים ותקלות שיגרמו ע"י הנופשים בזמן האירוח.
התשלום יתבצע במזומן בלבד בזמן הכניסה למתחם!
המוזיקה יכולה להיות רק בתוך המתחם במערכת הקיימת, אין להכניס מערכת שמע - אורח שיכניס מערכת שמע למתחם ייקנס ב1500 ש"ח!!! המתחם נמצא בשכונת מגורים אנא מכם לשמור על השקט!!!
אין להכניס למקום אנשים נוספים ללא אישור מבעל הצימר.
בעל כרטיס האשראי יוודא שכל הפרטים הרשומים נכונים ויחתום לאישור.
בעל כרטיס האשראי, בחתימתו, מסכים לפצות את בעלי המתחם בגין קרות נזק למקום, לרכוש בו, לבריכת השחיה, בגין חוסרים שיתגלו, שברים, קרעים בבדים, ברשת ובאם הפר את תנאי ההתקשרות.
במצב של תקלה במתחם האירוח או במתקניו, בעלי המקום ידאגו לתקן את התקלה מהר ככל האפשר וככל שהדבר יתאפשר. במצב בו לא ניתן יהיה לתקן את התקלה האורח מסכים בזאת לא להעלות טענות ובקשות להחזר כספי או פיצוי.
בריכת השחיה:
1.הכניסה לבריכת השחייה הינה באחריות ההורים בלבד!!!.
2.אחריות השימוש בבריכה הינה על בעל כרטיס האשראי והחתום על טופס הזמנה זה.
3.בעל כרטיס האשראי יקבל הסבר מבעלי המקום על כללי ההתנהגות בבריכה ושימוש במתקנים נלווים ויקבל על עצמו אחריות מלאה על השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים.
4.השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים הינו באחריות המתרחצים בלבד; אין מציל והאורחים מתחייבים להישמע לתדרוך והוראות בעלי הצימר.
הנחיות נוספות:
1.יש לשמור על המתחם והציוד הנלווה
2.אין להשמיע מוזיקה רועשת
3.לבעלי המתחם נתונה הזכות להוציא בכל עת את המתארחים באם יפרו את כללי ההתנהגות המפורטים בטופס ההזמנה ללא החזר כספי.
4.כל אדם נוסף שמגיע למתחם מעבר לכמות האנשים שכתוב בהזמנה יחוייב ב- 350 ₪ לכל לילה.