לקחנו חדר מרועט בדיוק כמו בתמונות. בחדר יש ז׳קוזי, טלויזיה מזגן בכל חדר מקרר. בריכה בתחם כמו 4-5 מטר מתאימה לכל הגילאים. במטבח לא היה חסר שום דבר, מיני בר של מיים, מכונה להכנת קפה, תנור לאפיה, כיריים חשמליים. שיחקנו סנוקר בחצר. החצר מספיק רחב לאירועים. הכל היה טוב ויפה אבל תמיד יש עוד מקום להשתפרות. לא נתתי 5 כוחבים רק בגלל הסאונה. בשבילי זה יתרון מכל המקומות שהפחתי בכל האינרנת. בזכות הסאונה בחרתי את המקום הזה. אני מקווה שהבעלי מקום יקחו את זה בקטע טוב ונכון. הסאונה הייתה מחממת את האוויר בחוץ אבל לא את הסאונה עצמה. עצוב. חוץ מי זה השירות היה מעלה. חדרים היו נקיים שזה גם מאוד חשוב. תמיד זמינים בטלפון.
ר
רוני ב.
ערב חברים - אחוזת אייל בגליל
22.05.25
4
מתוך 3 ג'קוזי רק אחד עבד ולא היו בו מים חמים, כנל לגבי הבריכה, המים היו קרים והמחמם לא עבד. כבר בשעה 21:50 היו תלונות על הרעש למרות שהדבר לא הודגש בעת סגירת התאריך.
ר
רועי
נופש משפחות - אחוזת אייל בגליל
17.04.25
4
המתחם עם הבריכה נעים. רמת תחזוקת הצימרים נמוכה
מ
מאירה ב.
נופש משפחות - אחוזת אייל בגליל
11.04.25
4
המתחם יפה סגור ומצוייד יפה כולל הבריכה.רמת הנקיון של החדרים טעונה שיפור.המצעים בחדרי היו עם כתמי דם.הג'קוזי מלוכלך ודוחה.אפשר לשים בשירותים ובמקלחת סבון רחצה.
מ
מוסא א.
נופש משפחות - אחוזת אייל בגליל
03.04.25
4
לא היה מים חמים.
המגבות האיכות גרועה מאוד
אין מתקנים ומשחקים לילדים
אין מספיק סדינים ושמיכות
מיטות מרעישות ומזרונים לא נוחים
מ
מאיה כ.
ערב חברים - אחוזת אייל בגליל
14.03.25
10
עשינו מסיבת רווקות לחברה והיה באמת נהדר
הבריכה החדרים העל נקי מסודר המתחם גדול ומרווח מאוד אהבנו ובטוח נחזור! תודה רבה
נ
ניב נ.
ערב חברים - אחוזת אייל בגליל
13.03.25
10
מקום גדול מרווח למשפחה לקבוצה.
שירות מעולה עוזרים בכל מה שצריך.
ר
רותם א.
נופש משפחות - אחוזת אייל בגליל
09.01.25
10
הצימר גדול , במקום מעולה ומרכזי בירכא , בעלת הצימר מוניה אישה מקסימה ושירותית מאוד .
הייתי משפרת מעט את רמת הניקיון בצימר .
ודואגת לקומקום בחדר ולא במטבח המרכזי .
אנחנו נהננו מאוד ????????
י
ישראל מ.
נופש משפחות - אחוזת אייל בגליל
19.12.24
10
מקום מושלם ובעלים מאוד קשובים ועונים במהרה לכול מה שצריך
ש
שאדי ת.
נופש משפחות - אחוזת אייל בגליל
06.09.24
6
זה לא מה שרואים בתמונות צריך לצלם תמונות חדשות
זה לסדר הרבה דברים בשטח כמו נזילות ורצץ בוסם חסר סבון
הבריכה קטנה איפשר להיות עם משפחה זרה בואותו ברעכה הינו 10 אנשים והיה צפוף
צריך להחליף שולחנות אוכל שמנצאים בחצר וגם במטבח
השירות של אייל ואשתו 10/10 אין מה לדבר
פורטל v מבית ספא פלוס אתרים בע"מ חורט על דגלו כאתר מוביל בישראל בתחום הנופש מיזם חדשני המכיל בתוכו אמנת שירות ללקוח. אמנה זו מספקת ומשקפת לגולשים תמונת מצב אמיתית ,מציאותית ואמינה לגבי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל . באמנה זו מתחייבים בעלי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל v לכבד את תקנון אמנת השירות על פי הקטגוריות הנל :
תחזוקה שוטפת של מתחם הנופש
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים על הימצאות איש תחזוקה זמין לכל בעיה או תקלה אם תמצא. בנוסף מתחמי הנופש מטופלים ומתוחזקים ברמה שוטפת גבוהה.
מתקני הבריכה והספא(גקוזי וסאונה):
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים שמתקנים אלו מטופלים על פי התו הסגול של משרד הבריאות בנוסף נערכות בדיקות יומיות לחיטוי ותקינות המים.
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתת מקום נקי ,נעים ומסודר הכולל בתוכו מגבות ,החלפת מצעים בין אורח לאורח. ניקיון המקום מתבצע על ידי צוות ניקיון מיומן על מנת שתקבלו מתחם נקי ומסודר. כלי מיטה ומגבות עוברים כביסה איכותית לשם חיטוי מקסימילי ע"י מכבסות .
שעות קבלת אורחים מסודרות:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לקבלת אורחים בשעות מסודרות ומתואמות הנקבעו בעת סגירת עיסקת הנופש.
שקיפות ואמינות :
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לשיקופות בפרסום התמונות באתר ,שהן אכן משקפות את המציאות והקיים בפועל ...כגון גודל בריכת שחיה גודל החדרים גודל המבנה (וילה /צימר)
סטנדרט אירוח:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לאירוח מפנק , לאווירה נעימה, ליחס חם ולבבי ,לזמינות בכל שעה ולפינוקים כגון: תה, קפה, סוכר וחלב.
חדשנות ושידרוג:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתחזק ולשדרג את המתקנים השונים הנמצאים במתחם. כגון: ריהוט גן, בריכת השחיה ומשחקי שולחן (סנוקר ופינג פונג וכו...).
דמי ביטול: עד 14 ימים ממועד ההזמנה חיוב 5% או 100 ש"ח הנמוך מבינהם.
לאחר 14 יום, ביטול עסקה יגרור דמי ביטול בשיעור המקדמה ששולמה במועד ההזמנה.
14-7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 50% מערך ההזמנה.
7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 100% מערך ההזמנה.
"עסקה ברגע האחרון" - על אף תנאי הביטול הרשומים לעיל, ביטול עסקה שהוזמנה 7 ימים או פחות ממועד ההגעה יגרור 100% דמי ביטול.
במקרה של אי הגעה או אי עמידה בתנאי ההסכם במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.(למעט חיובי נזקים)
*המזמין יהיה אחראי לכל נזק ותקלה, שייגרם למתחם ו/או למתקני המקום.
מס' האשראי שנמסר לחברה ישמש לחיוב נזקים ותקלות שיגרמו ע"י הנופשים בזמן האירוח.
התשלום יתבצע במזומן בלבד בזמן הכניסה למתחם!
המוזיקה יכולה להיות רק בתוך המתחם במערכת הקיימת, אין להכניס מערכת שמע - אורח שיכניס מערכת שמע למתחם ייקנס ב1500 ש"ח!!! המתחם נמצא בשכונת מגורים אנא מכם לשמור על השקט!!!
אין להכניס למקום אנשים נוספים ללא אישור מבעל הצימר.
בעל כרטיס האשראי יוודא שכל הפרטים הרשומים נכונים ויחתום לאישור.
בעל כרטיס האשראי, בחתימתו, מסכים לפצות את בעלי המתחם בגין קרות נזק למקום, לרכוש בו, לבריכת השחיה, בגין חוסרים שיתגלו, שברים, קרעים בבדים, ברשת ובאם הפר את תנאי ההתקשרות.
במצב של תקלה במתחם האירוח או במתקניו, בעלי המקום ידאגו לתקן את התקלה מהר ככל האפשר וככל שהדבר יתאפשר. במצב בו לא ניתן יהיה לתקן את התקלה האורח מסכים בזאת לא להעלות טענות ובקשות להחזר כספי או פיצוי.
בריכת השחיה:
1.הכניסה לבריכת השחייה הינה באחריות ההורים בלבד!!!.
2.אחריות השימוש בבריכה הינה על בעל כרטיס האשראי והחתום על טופס הזמנה זה.
3.בעל כרטיס האשראי יקבל הסבר מבעלי המקום על כללי ההתנהגות בבריכה ושימוש במתקנים נלווים ויקבל על עצמו אחריות מלאה על השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים.
4.השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים הינו באחריות המתרחצים בלבד; אין מציל והאורחים מתחייבים להישמע לתדרוך והוראות בעלי הצימר.
הנחיות נוספות:
1.יש לשמור על המתחם והציוד הנלווה
2.אין להשמיע מוזיקה רועשת
3.לבעלי המתחם נתונה הזכות להוציא בכל עת את המתארחים באם יפרו את כללי ההתנהגות המפורטים בטופס ההזמנה ללא החזר כספי.
4.כל אדם נוסף שמגיע למתחם מעבר לכמות האנשים שכתוב בהזמנה יחויב ב150 ש"ח לכל לילה.