סגרנו ל לילה הגענו והמקום לא נעים בכלל לא נשארנו החדר מאוד לא נקי ואין עם מי לדבר גרוע ביותר
ש
שני ו.
מקום מעזע
11.04.21
2
השירות הכי גרוע שקיבלתי בחיי , מקום מזעזע מבחינת אסתטית , שקר מוחלט המקום בכלל לא כמו שנראה בתמונות , היחס של עובדי המקום מזעזע , לא נשלח שום חוזה ואישור הזמנה של המקום , ברגע שהגענו והבנו שזה לא בשבילנו ניסינו לדבר עם מנהלת קשרי הלוקחות שלהם שבשניה הראשונה שאמרנו לה שמשו לא מתאים חייבה את הכרטיס אשראי שלנו בלי לשאול כל זה כשהיא מדברת איתנו בטלפון , לא נאמר מילה על דמי ביטול אלא רק על מקדמה ובכל זאת חוייבנו 1000 שקל דמי ביטול , לאחר ניסיונות הולכים וחוזרים לדבר איתה לאחר שחוייב הכרטיס היא פשוט לא התייחסה והפנתה אותנו לאיזה הנהלת כספים שגם שם לא עונים ! לבסוף היא פשוט חסמה אותי . כרגע אנחנו פותחים בהליכים משפטיים מול המקום , לא ממליצה לאף אחד להגיע לשם או לשום מקום שקשור אליהם !
ש
שחף
היה מהנה
02.12.19
10
חופשה נהדרת מקום נקי, מסודר, מרווח, שירות, סאונה, ג'קוזי פרטי ומרכזי עם בריכה... בקיצור להתפנק...
م
موسى ا.
מומלץ בחום
10.11.20
10
מקום יפה ומפנק הכל בדיוק כמו בתמונות, נקי ושמור, זכינו ליחס מדהים והרגשה טובה, לא היה חסר כלום, מומלץ מאוד!, נשמח לחזור !!
אחלה של מקום,נקי,כמו בתמונות באמת ! מושלם ...הנוף מדהים ו. שווה כל שקל.
המתחם מתחייב לאמנת השירות נבדק ב- 29.07.21 ע"י צוות V
פורטל v מבית ספא פלוס אתרים בע"מ חורט על דגלו כאתר מוביל בישראל בתחום הנופש מיזם חדשני המכיל בתוכו אמנת שירות ללקוח. אמנה זו מספקת ומשקפת לגולשים תמונת מצב אמיתית ,מציאותית ואמינה לגבי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל . באמנה זו מתחייבים בעלי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל v לכבד את תקנון אמנת השירות על פי הקטגוריות הנל :
תחזוקה שוטפת של מתחם הנופש
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים על הימצאות איש תחזוקה זמין לכל בעיה או תקלה אם תמצא. בנוסף מתחמי הנופש מטופלים ומתוחזקים ברמה שוטפת גבוהה.
מתקני הבריכה והספא(גקוזי וסאונה):
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים שמתקנים אלו מטופלים על פי התו הסגול של משרד הבריאות בנוסף נערכות בדיקות יומיות לחיטוי ותקינות המים.
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתת מקום נקי ,נעים ומסודר הכולל בתוכו מגבות ,החלפת מצעים בין אורח לאורח. ניקיון המקום מתבצע על ידי צוות ניקיון מיומן על מנת שתקבלו מתחם נקי ומסודר. כלי מיטה ומגבות עוברים כביסה איכותית לשם חיטוי מקסימילי ע"י מכבסות .
שעות קבלת אורחים מסודרות:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לקבלת אורחים בשעות מסודרות ומתואמות הנקבעו בעת סגירת עיסקת הנופש.
שקיפות ואמינות :
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לשיקופות בפרסום התמונות באתר ,שהן אכן משקפות את המציאות והקיים בפועל ...כגון גודל בריכת שחיה גודל החדרים גודל המבנה (וילה /צימר)
סטנדרט אירוח:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לאירוח מפנק , לאווירה נעימה, ליחס חם ולבבי ,לזמינות בכל שעה ולפינוקים כגון: תה, קפה, סוכר וחלב.
חדשנות ושידרוג:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתחזק ולשדרג את המתקנים השונים הנמצאים במתחם. כגון: ריהוט גן, בריכת השחיה ומשחקי שולחן (סנוקר ופינג פונג וכו...).
דמי ביטול: עד 14 ימים ממועד ההזמנה חיוב 5% או 100 ש"ח הנמוך מבינהם.
לאחר 14 יום, ביטול עסקה יגרור דמי ביטול בשיעור המקדמה ששולמה במועד ההזמנה.
14-7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 50% מערך ההזמנה.
7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 100% מערך ההזמנה.
"עסקה ברגע האחרון" - על אף תנאי הביטול הרשומים לעיל, ביטול עסקה שהוזמנה 7 ימים או פחות ממועד ההגעה יגרור 100% דמי ביטול.
במקרה של אי הגעה או אי עמידה בתנאי ההסכם במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.(למעט חיובי נזקים)
*המזמין יהיה אחראי לכל נזק ותקלה, שייגרם למתחם ו/או למתקני המקום.
מס' האשראי שנמסר לחברה ישמש לחיוב נזקים ותקלות שיגרמו ע"י הנופשים בזמן האירוח.
התשלום יתבצע במזומן בלבד בזמן הכניסה למתחם!
המוזיקה יכולה להיות רק בתוך המתחם במערכת הקיימת, אין להכניס מערכת שמע - אורח שיכניס מערכת שמע למתחם ייקנס ב1500 ש"ח!!! המתחם נמצא בשכונת מגורים אנא מכם לשמור על השקט!!!
אין להכניס למקום אנשים נוספים ללא אישור מבעל הצימר.
בעל כרטיס האשראי יוודא שכל הפרטים הרשומים נכונים ויחתום לאישור.
בעל כרטיס האשראי, בחתימתו, מסכים לפצות את בעלי המתחם בגין קרות נזק למקום, לרכוש בו, לבריכת השחיה, בגין חוסרים שיתגלו, שברים, קרעים בבדים, ברשת ובאם הפר את תנאי ההתקשרות.
במצב של תקלה במתחם האירוח או במתקניו, בעלי המקום ידאגו לתקן את התקלה מהר ככל האפשר וככל שהדבר יתאפשר. במצב בו לא ניתן יהיה לתקן את התקלה האורח מסכים בזאת לא להעלות טענות ובקשות להחזר כספי או פיצוי.
בריכת השחיה:
1.הכניסה לבריכת השחייה הינה באחריות ההורים בלבד!!!.
2.אחריות השימוש בבריכה הינה על בעל כרטיס האשראי והחתום על טופס הזמנה זה.
3.בעל כרטיס האשראי יקבל הסבר מבעלי המקום על כללי ההתנהגות בבריכה ושימוש במתקנים נלווים ויקבל על עצמו אחריות מלאה על השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים.
4.השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים הינו באחריות המתרחצים בלבד; אין מציל והאורחים מתחייבים להישמע לתדרוך והוראות בעלי הצימר.
הנחיות נוספות:
1.יש לשמור על המתחם והציוד הנלווה
2.אין להשמיע מוזיקה רועשת
3.לבעלי המתחם נתונה הזכות להוציא בכל עת את המתארחים באם יפרו את כללי ההתנהגות המפורטים בטופס ההזמנה ללא החזר כספי.
4.כל אדם נוסף שמגיע למתחם מעבר לכמות האנשים שכתוב בהזמנה יחויב ב150 ש"ח לכל לילה.