אלופים אלופים אנחנו כל חצי שנה בוילה הזאת אין שירות טוב ומקום כזה
י
יוסף גדליה
חוות דעת - לופט אופוריה נתניה
19.02.25
10
היה מעולה מקום גדול ומרווח בעל הבית אחלה גבר
ע
עידן פלסיה
ערב חברים - לופט אופוריה נתניה
05.12.24
6
המתחם עצמו היה נקי ונראה טוב.
הג'קוזי היה קפוא ולא עבד, הבריכה המחוממת היתה גם קרה וחבל כי הם היו חלק גדול משיקול בחירת המקום.
השירות היה מצוין מההתחלה גם מול אודליה וגם מול חיים.
מ
מקונן אספה
ערב חברים - לופט אופוריה נתניה
22.11.24
10
היי ממש כיף תודה רבה לכם יש לכם מקום פצצה תודה על הכל שיהיה לכם שבוע טוב ומבורך
ת
תה ויסוצקי
חוות דעת - לופט אופוריה נתניה
18.07.24
10
אחלה מקום
נקי מאוד
מעוצב נוח
עשינו גיבוש מחלקתי והיה מהמם
כל רגע שאלו מה עוד צריכים
מומלץ ביותר!
מ
מארק לוסקי
ערב חברים - לופט אופוריה נתניה
28.03.24
4
סהכ נהננו במקום אבל כמה נקודות לשיפור בהינתן המחיר המאוד גבוה:
לדאוג לנקיון לפני שמגיעים למתחם.
הרבה דברים ישנים שכדאי לחדש: מנגל חלוד לגמרי מאוד ישן. במחיר הזה ניתן לקנות מנגל לכל אורח. מקררים ישנים לא מתפקדים. רק מקפיא אחד עבד. מלא שברים בשייש של הבר.
מים בגקוזי בטמפרטורה גבוהה מידי ולא ניתן להיכנס שם.
הסנוקר שבור לגמרי לא ממש ניתן לשחק בו.
א
אביעד היימן
מסיבת רווקים - אופוריה
16.06.23
10
מקום יוצא מן הכלל
נ
נועה גרינפלסטש
נופש משפחות - אופוריה
09.06.23
10
היינו בוילה טוי היה אחלה, מקום נהדר לבילוי
מלבד 2 הצעות לשיפור כניסה ויציאה מהבריכה והגקוזי הכל היה מצויין
ע
עידן פרסי
ערב חברים - אופוריה
21.04.23
10
היה מעולה לא צריך להביא כלום מהבית חוץ ממגבת, המקום מסודר מאורגן ונקי
המתחם מתחייב לאמנת השירות נבדק ב- 30.09.21 ע"י צוות V
פורטל v מבית ספא פלוס אתרים בע"מ חורט על דגלו כאתר מוביל בישראל בתחום הנופש מיזם חדשני המכיל בתוכו אמנת שירות ללקוח. אמנה זו מספקת ומשקפת לגולשים תמונת מצב אמיתית ,מציאותית ואמינה לגבי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל . באמנה זו מתחייבים בעלי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל v לכבד את תקנון אמנת השירות על פי הקטגוריות הנל :
תחזוקה שוטפת של מתחם הנופש
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים על הימצאות איש תחזוקה זמין לכל בעיה או תקלה אם תמצא. בנוסף מתחמי הנופש מטופלים ומתוחזקים ברמה שוטפת גבוהה.
מתקני הבריכה והספא(גקוזי וסאונה):
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים שמתקנים אלו מטופלים על פי התו הסגול של משרד הבריאות בנוסף נערכות בדיקות יומיות לחיטוי ותקינות המים.
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתת מקום נקי ,נעים ומסודר הכולל בתוכו מגבות ,החלפת מצעים בין אורח לאורח. ניקיון המקום מתבצע על ידי צוות ניקיון מיומן על מנת שתקבלו מתחם נקי ומסודר. כלי מיטה ומגבות עוברים כביסה איכותית לשם חיטוי מקסימילי ע"י מכבסות .
שעות קבלת אורחים מסודרות:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לקבלת אורחים בשעות מסודרות ומתואמות הנקבעו בעת סגירת עיסקת הנופש.
שקיפות ואמינות :
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לשיקופות בפרסום התמונות באתר ,שהן אכן משקפות את המציאות והקיים בפועל ...כגון גודל בריכת שחיה גודל החדרים גודל המבנה (וילה /צימר)
סטנדרט אירוח:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לאירוח מפנק , לאווירה נעימה, ליחס חם ולבבי ,לזמינות בכל שעה ולפינוקים כגון: תה, קפה, סוכר וחלב.
חדשנות ושידרוג:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתחזק ולשדרג את המתקנים השונים הנמצאים במתחם. כגון: ריהוט גן, בריכת השחיה ומשחקי שולחן (סנוקר ופינג פונג וכו...).
דמי ביטול: עד 14 ימים ממועד ההזמנה חיוב 5% או 100 ש"ח הנמוך מבינהם.
לאחר 14 יום, ביטול עסקה יגרור דמי ביטול בשיעור המקדמה ששולמה במועד ההזמנה.
14-7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 50% מערך ההזמנה.
7 ימים מתאריך האירוח - דמי ביטול 100% מערך ההזמנה.
"עסקה ברגע האחרון" - על אף תנאי הביטול הרשומים לעיל, ביטול עסקה שהוזמנה 7 ימים או פחות ממועד ההגעה יגרור 100% דמי ביטול.
במקרה של אי הגעה או אי עמידה בתנאי ההסכם במועד הקבוע על פי ההזמנה תגבה החברה (או מטעמה) מהמשתמש, באמצעות כרטיס האשראי שמספרו נמסר לחברה על ידי המשתמש דמי ביטול בסך 100% (מאה אחוז) משווי ההזמנה הכולל.(למעט חיובי נזקים)
*המזמין יהיה אחראי לכל נזק ותקלה, שייגרם למתחם ו/או למתקני המקום.
מס' האשראי שנמסר לחברה ישמש לחיוב נזקים ותקלות שיגרמו ע"י הנופשים בזמן האירוח.
התשלום יתבצע במזומן בלבד בזמן הכניסה למתחם!
המוזיקה יכולה להיות רק בתוך המתחם במערכת הקיימת, אין להכניס מערכת שמע - אורח שיכניס מערכת שמע למתחם ייקנס ב1500 ש"ח!!! המתחם נמצא באזור התעשייה הישן של נתניה אין להכניס למקום אנשים נוספים ללא אישור מבעל הצימר.
בעל כרטיס האשראי יוודא שכל הפרטים הרשומים נכונים ויחתום לאישור.
בעל כרטיס האשראי, בחתימתו, מסכים לפצות את בעלי המתחם בגין קרות נזק למקום, לרכוש בו, לבריכת השחיה, בגין חוסרים שיתגלו, שברים, קרעים בבדים, ברשת ובאם הפר את תנאי ההתקשרות.
במצב של תקלה במתחם האירוח או במתקניו, בעלי המקום ידאגו לתקן את התקלה מהר ככל האפשר וככל שהדבר יתאפשר. במצב בו לא ניתן יהיה לתקן את התקלה האורח מסכים בזאת לא להעלות טענות ובקשות להחזר כספי או פיצוי.
בריכת השחיה:
1.הכניסה לבריכת השחייה הינה באחריות ההורים בלבד!!!.
2.אחריות השימוש בבריכה הינה על בעל כרטיס האשראי והחתום על טופס הזמנה זה.
3.בעל כרטיס האשראי יקבל הסבר מבעלי המקום על כללי ההתנהגות בבריכה ושימוש במתקנים נלווים ויקבל על עצמו אחריות מלאה על השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים.
4.השימוש בבריכה ובמתקנים הנלווים הינו באחריות המתרחצים בלבד; אין מציל והאורחים מתחייבים להישמע לתדרוך והוראות בעלי הצימר.
הנחיות נוספות:
1.יש לשמור על המתחם והציוד הנלווה
2.לבעלי המתחם נתונה הזכות להוציא בכל עת את המתארחים באם יפרו את כללי ההתנהגות המפורטים בטופס ההזמנה ללא החזר כספי.
3.כל אדם נוסף שמגיע למתחם מעבר לכמות האנשים שכתוב בהזמנה יחויב ב100 ש"ח לכל לילה.
4. יש להחזיר את המתחם במצב סביר במידה ולא תקנסו ב1000 ש"ח