דנה המושלמת פעם שנייה שהילדים אצלה
תודה לך על הכל
וילה נהדרת עם כל השירותים והרבה מעבר
מומלץ בחום!!!
ר
רועי ע.
חוות דעת - הלוטוס הלבן - The White Lotus
04.06.25
10
רמה מאוד גבוה, קיבלנו דירה נקיה ומסודרת, היה כל מה שצריך בדירה בשביל לקיים חיי יום יום מלבד מזון מן הסתם, תענוג של שהייה, מומלץ בחום לכלל הגילאים, מיקום מצויין, מצריך רכב
נ
נטלי ס.
חוות דעת - הלוטוס הלבן - The White Lotus
30.05.25
10
מהמם
בריכה גדולה וכיפית
יש פרטיות
חדרים מרווחים
ס
סלומון ח.
חוות דעת - הלוטוס הלבן - The White Lotus
12.01.25
10
היה כיף ומצוין נהנינו מאוד הכל היה מתוקתק כמו שצריך לא היה חסר כלום
כ
כרמי ר.
חוות דעת - הלוטוס הלבן - The White Lotus
03.01.25
10
מקום נקי . דנה מחברת ההחזקה נענית לכל בקשה . נוף נהדר בקיצור מומלץ מאוד
ע
עמית ש.
חוות דעת - הלוטוס הלבן - The White Lotus
24.10.24
4
המיקום מצוין, יש הכל בוילה והבעלים נחמדים ושירותיים מאוד.
נהננו מאוד אבל המקום מצריך תחזוקה.
אם יתוחזק בצורה נכונה אחזור לשם בכל חופשה. במצב הנוכחי- לא אחזור.
א
איילת ח.
חוות דעת - הלוטוס הלבן - The White Lotus
20.10.24
10
הוילה יפה מרכזית ומוארת.
הבריכה יפה וגדולה יחסית
תודה לדנה שהייתה קשובה ונעימה.
בטוחה שנחזור שוב.
מ
מנשורי מ.
חוות דעת - הלוטוס הלבן - The White Lotus
02.10.24
10
התרשמנו מאוד מהוילה ומהשירות של בעלת המקום. אין ספק שנחזור שוב
נ
נעמי ל.
חוות דעת - הלוטוס הלבן - The White Lotus
05.09.24
10
נהננו מאוד! וילה גדולה ומרווחת
נוף מושלם לים !
מיקןם מעולה!
מומלצת
א
אזולאי ח.
חוות דעת - הלוטוס הלבן - The White Lotus
18.08.24
10
תודה גדולה לדנה היקרה
הילדים נסעו בפעם הראשונה כמתבגרים לבד
הוילה הייתה מצויינת וענתה מעל ומעבר על הצרכים
ממליץ בחום
פורטל v מבית ספא פלוס אתרים בע"מ חורט על דגלו כאתר מוביל בישראל בתחום הנופש מיזם חדשני המכיל בתוכו אמנת שירות ללקוח. אמנה זו מספקת ומשקפת לגולשים תמונת מצב אמיתית ,מציאותית ואמינה לגבי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל . באמנה זו מתחייבים בעלי מתחמי הנופש המפורסמים בפורטל v לכבד את תקנון אמנת השירות על פי הקטגוריות הנל :
תחזוקה שוטפת של מתחם הנופש
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים על הימצאות איש תחזוקה זמין לכל בעיה או תקלה אם תמצא. בנוסף מתחמי הנופש מטופלים ומתוחזקים ברמה שוטפת גבוהה.
מתקני הבריכה והספא(גקוזי וסאונה):
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים שמתקנים אלו מטופלים על פי התו הסגול של משרד הבריאות בנוסף נערכות בדיקות יומיות לחיטוי ותקינות המים.
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתת מקום נקי ,נעים ומסודר הכולל בתוכו מגבות ,החלפת מצעים בין אורח לאורח. ניקיון המקום מתבצע על ידי צוות ניקיון מיומן על מנת שתקבלו מתחם נקי ומסודר. כלי מיטה ומגבות עוברים כביסה איכותית לשם חיטוי מקסימילי ע"י מכבסות .
שעות קבלת אורחים מסודרות:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לקבלת אורחים בשעות מסודרות ומתואמות הנקבעו בעת סגירת עיסקת הנופש.
שקיפות ואמינות :
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לשיקופות בפרסום התמונות באתר ,שהן אכן משקפות את המציאות והקיים בפועל ...כגון גודל בריכת שחיה גודל החדרים גודל המבנה (וילה /צימר)
סטנדרט אירוח:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לאירוח מפנק , לאווירה נעימה, ליחס חם ולבבי ,לזמינות בכל שעה ולפינוקים כגון: תה, קפה, סוכר וחלב.
חדשנות ושידרוג:
בעלי מתחמי הנופש מתחייבים לתחזק ולשדרג את המתקנים השונים הנמצאים במתחם. כגון: ריהוט גן, בריכת השחיה ומשחקי שולחן (סנוקר ופינג פונג וכו...).
אורח/ת יקר/ה, תודה שבחרת בלוטוס הלבן אנו מאחלים לכם שהות נעימה.
הסכם ותקנון הבית :
בכניסה וביציאה ממקום האירוח (צ'ק אין וצ'ק אאוט) ילווה נציג מקום האירוח את הלקוח/ה בסיור הסבר על השימוש בוילה ,במתקניה ובמצב התחזוקה של הוילה. נציג מקום האירוח יעבור עם הלקוח על חפצי ומתקני המקום, במידה ויש בלאי ירשם פירוט הבלאי בטופס ייעודי. הלקוח/ה מתחייב/ת לשמור על מקום האירוח ובמידה ונגרם נזק לציוד, מתחייב ואף חותם על כך בהסכם זה לשלם עבור תיקון הנזקים שנגרמו. לא מדובר על תקלות הנובעות מבלאי משימוש סביר אלא על שבר/השחתה/נזק מכל סיבה שהיא. הלקוח/ה מתחייב/ת לשלם על כל שבר/נזק/חוסר בפריט/השחתה בין אם במזיד ובין אם בשוגג בכל מעשה או מחדל או רשלנות העלולים לגרום נזק או הפסד או ירידת ערך. אחריות על שמירת הבית בזמן הנופש הינה על אחריותו המלאה של הלקוח/ה. סעיף 4: משמעת לקוח/ה יקר/ה נא לתת תשומת לב מרבית לסעיף זה של המשמעת. חובה על הלקוח/ה לכבד את נהלי מקום האירוח ואת חוקי העירייה והרשות המקומית בדבר חוק הרעש. אין להכניס למתחם האירוח ואין להשתמש בכל אופן שימוש שהוא בערכת קריוקי/ערכת בידורית/ערכת הגברה מוזיקלית/רמקול קריוקי/מיקרופון. אין להשתמש בערכות אלו ,לא בתחומי החצר ולא בתחומי הבית. במידה ויגיעו תלונות משכנים ו/או תגיע משטרה למקום האירוח בעקבות תלונות על רעש, יהיה רשאי בעל מקום האירוח לפנות את הלקוחות מהווילה לאלתר ללא החזר כספי. 1. הלקוח/ה מתחייב/ת לשמור על השקט בהתאם לחוק. 2. באם לא יכבד הלקוח/ה את החוק ולא ישמור על השקט והמשטרה תגיע בעקבות רעש אנושי/מכשירי קול ,יישא הלקוח בקנס כספי על ידי המקום ויישא גם בנטל הקנס אשר יינתן על ידי משטרת ישראל.
סעיף 5 : סדר וניקיון 1. לקוח/ה יקר/ה יש לשמור על ניקיון וסדר מקום האירוח ולפנות את האשפה לפח המרכזי מחוץ למקום האירוח בסיום השימוש/תקופת השכירות. 2. חלה אחריות מלאה על הלקוח להחזיר את הוילה במצב סביר ונקי מכל אשפה. היה והוילה לא תחזור במצב ניקיון סביר , הלקוח יחויב בסך 500₪ עבור הניקיון. 3. במקום האירוח קיימת עמדת מנגל פחמים וכל הציוד הנדרש, יש לשמור על תקינות העמדה וניקיונה. חל איסור להבעיר מנגל לא במקום הייעודי. 4. הלקוח מקבל את מקום האירוח נקי ומסודר, במידה והלקוח מעוניין בניקיון נוסף במהלך החופשה, הדבר כרוך בעלות בסך 500₪ הכולל ניקיון, החלפת מצעים ומגבות. 5. מקום האירוח יספק 2 מגבות לאדם לאורך ההשכרה. סעיף 6 : כספים 1. עבור כל אדם אשר לא סוכם בהזמנת הנופש וירצה להתווסף לנופש בתאום מראש . אין החזר או התקזזות עבור אדם אשר לא הגיע ו/או קיצר את הנופש. במקרה של ביטול, המקדמה הם דמי הביטול. דמי הביטול מפורטים בהמשך.
2. הלקוח יעביר מקדמה על סך 25% מגובה העסקה שהם : 3. לחשבון בנק:
לפקודת חשבון על שם: טוב לי באילת בע"מ
בנק: פועלים 12 סניף: 644 מס חשבון: 555330
המקדמה היא תנאי ראשוני לצורך שריון התאריכים. לקוח יקר, מקום האירוח ישריין מקום שמור רק לאחר הפקדת המקדמה בלבד.
את יתרת התשלום יש להעביר בהעברה בנקאית .
4. למען הסר ספק, מוסכם בין הצדדים כי הלקוח יהיה אחראי וימלא כל בקשה ו/או דרישת תשלום ו/או חוב ו/או תביעה כלשהיא עבור כל מעשה ו/או נזק ו/או רשלנות כלפי הרכוש בבית במידה וניזוק וכלפי צד ג' אשר נפגע/ניזוק במהלך תקופת השכירות ע"י הלקוח ו/או מישהו מטעמו ו/או כל אדם הנמצא עמו. 5. טוב לי באילת בעמ רשאי/זכאילבטל או לשנות את תנאי קבלת ההזמנות ואת המחירים המתפרסמים בכל עת. 6. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, החברה תהיה זכאית שלא לאשר ו/או לבטל באופן חד צדדי כל עסקה שאושרה ,גם אם נתקבלה בקשר אליה הודעת אישור אצל המזמין בהתקיים אחד או יותר מהתנאים הבאים: * במקרה בו תמצא טעות במחיר העסקה, לא יחייב הדבר את החברה, שתהא רשאית לזכות את המזמין בסכום העסקה ו/או ליצור עמו קשר לשם ביצוע הזמנה תקינה. * במקרה בו נפלה טעות בפרט בפרסום העסקה, בהגדרתה ובשל כל טעות אנוש אחרת. * המקרה בו נפלה טעות בהזמנה מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. * כל ביטול כאמור בסעיף קטן זה, לא יחולו דמי ביטול כקבוע בהסכם זה. 7. במידה ומקום האירוח מוכרח להפסיק את הפעילות מסיבה שאינו תלויה בו ו/או כוח עליון ו/או הוראה של גוף עירוני/ממשלתי )כדוגמת סגר קורונה( ו/או תקלה שבעקבותיה לא ניתן להפעיל את מקום האירוח כמו בעיית חשמל/אינסטלציה/תקלת בריכה/תקלה בו עלול להיגרם נזק לאורח ו/או לרכוש, מקום האירוח יודיע מידית וישיב ללקוח את מלוא הפיקדון והלקוח לא יכול לבוא בתביעת פיצוי בביטול העסקה. 8. דמי הביטול: במידה של ביטול הזמנה מעל 14 יום ממעוד החופשה, תוחזר המקדמה במלואה. במקרה של ביטול הזמנה מצד הלקוח, 14 יום לפני מועד החופשה, המקדמה לא תוחזר.
סעיף 7 – בריכת שחייה 1. לקוח יקר, חלה אחריות מלאה בידיך על ביטחונם וחייהם של הנופשים בשימוש בבריכה . 2. אין להכניס לשטח הבריכה כלי זכוכית. 3. אין להשאיר ילדים ללא השגחה בסביבת הבריכה. הלקוח מצהיר בזאת כי הוא מבין ולוקח אחריות על כל הסכנות ו/או הסיכונים ותוצאותיהם ,הן בחייו והן בבריאותו ובביטחונו של כל משתמש, העלולות להיגרם משימוש בבריכת השחייה למעל הסר כל ספק, מובהר בין הצדדים כי מקום האירוח לא יהיה אחראי ולא יישא בכל תשלומים ו/או פיצויים, אחריות וחיובים אחרים הן מהסוג האזרחי והן מהסוג הפלילי עבור כל נזק ו/או טביעה ו/או החלקה ו/או פציעה ו/או חבלה או עבור כל תוצאה הנובעת בישירות ו/או בעקיפין, בכוונה או שלא בכוונה משימוש בבריכה ובמתקני הוילה במשך כל תקופת השכירות. מובהר בין הצדדים כי חל איסור מוחלט בכל שימוש בבריכה לילדים מתחת לגיל 12 ללא ליווי מבוגר אחראי. על ההורים חלה אחריות מלאה על ילדיהם.
סעיף 8 – אבטחת המקום 1. מקום האירוח מאובטח במצלמות במעגל סגור בכל השטחים החיצוניים. 2. במקרה של גניבה ו/או נזק ישנה אחריות מלאה של הלקוח. 3. מקום האירוח אינו אחראי על כל נזק ו/או גניבה שיגרמו לרכושו הפרטי של הלקוח. 4. ידוע ללקוח שמערכת המצלמות הינה גם מקליטה קול ובזאת הלקוח מסכים כי המצלמות בשימוש ואין פגיעה בחופש הפרטיות.